donderdag 15 mei 2014

Even showen wat ik de afgelopen maand gemaakt heb. Deze sjaal is gebreid van wol met zijde, heerlijk om te breien. Op Ravelry vindt je alles over dit project.





Samen met Heleen en Else hebben we deze trui Swingback van West knit gebreid. Ieder zijn eigen versie.





Natuurlijk ook een tasje gemaakt, dit is het voorbeeld voor een "workshop". 




Ik heb meegedaan aan een vezelruil. Je moest 5 x 20 gram opsturen en dan ontving je ook 5 x 20 gram. Ik heb een paar mooie vezels mogen ontvangen en dit is het eerste wat ik ervan gesponnen heb. Op een glitterdraad had ik kraaltjes geregen en dat heb ik samen getwijnd. Nu nog een project verzinnen.


Zaterdag weer naar Arnhem voor les 4 van module 2. Deze tas is ook bijna af. Foto's volgen nog.

Groetjes Marie-Jozé

Geen opmerkingen: