woensdag 11 september 2013

De zomer voorbij

De zomer is nu voorbij en ik wil even delen wat ik gedaan heb. Ik heb veel gebreid.

Now Summer is over I want to show what I have done. I knitted a lot.



 Sjaal-Scarf















Mijn nieuwe aanwinst had een hoes nodig, die werd dus gemaakt op mijn nieuwe naaimachine. Een Bernina 750 QE, een verjaardagskado.

My spinningwheel needed a cover, I made that on my new sewingmachine, Berina 750 QE.


Natuurlijk ook wat gesponnen. I already spun some yarn.





Natuurlijk zijn er ook tassen gemaakt.

Off course did I made a bag or two.



Groetjes Mai

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Mariejoze leuk dat je ons weer laat delen in wat jij gemaakt hebt.
Vind het prachtig wat je breid hele mooie kleuren , ook het spinnen is goed gelukt zo te zien.
ik blijf je volgen groetjes Diny