zondag 12 mei 2013

Moederdag 2013

Weer even laten zien wat ik gemaakt heb deze maand, vooral omdat ik nu weet dat vele familieleden meelezen.
Deze sokken zijn ontworpen door Heleen en ik heb ze mogen testen. het patroon kun je bij haar bestellen. Het was heel leuk om te doen, mede omdat het een leuk en gemakkelijk patroon is.



I want to show what I made this month. These socks were designed by Heleen. She asked me to test them. It was a lot of fun. You can buy the pattern at Heleen.


En alweer heb ik een groot project af een vest van Geilsk, genaamd Go west.


My next big project is finished this cardigan from Geilsk named Go west.



Volgende project worden sokken, is een cadeautje.


Next project are socks, is a gift.



Van de week zag ik dit bij de voordeur onder de carpoort.

Last week I saw this at my front door.


 Dit jaar geen ontbijt op bed, zoonlief had zich verslapen. En ik kon echt niet nog langer in bed liggen. Dus zelf maar de ontbijttafel klaar gemaakt. Ik heb wel twee leuke cadeautjes gekregen.

This year no breakfast in bed, DS had overslept. So I made breakfast, but I got some nice gifts.

Groetjes Marie-Jozé


1 opmerking:

Roberta Bortoluzzi zei

Hi, I love your blog always has nice things here, beijokas ...

http://www.titacarre.com
http://vitrine.elo7.com.br/titacarre