donderdag 11 april 2013

Ben ik weer

Deze quilt hebben wij, de Totaal quilters gemaakt voor een ziek Bee-lid. Het doorquilten is gebeurd door Anne. Ze heeft dit heel snel en heel mooi gedaan.
 
 

This quilt is made by the Totaal quilters and is made for a sick member of our Bee. The quilting is done by Anne. She did a beautiful and fast job.

 Even showen wat ik deze maand allemaal gemaakt heb. Een vest

I want to show you what I made this month. A Cardigan.

 Een tas - a bag


 Van mijn collega's heb ik vorig jaar voor mijn 25 jarig dienst jubileum een workshop cadeau gekregen. Afgelopen weekend zijn ik met 4 andere collega's geweest. Dit is mijn ring en op het onderstaande plaatje zien jullie wat we allemaal gemaakt hebben.

 Last year I got a workshop from colleques. This is what we made. The pitcure above is my ring.


Tas voor mam, omdat ze jarig was.

A bag for my Mum for her Birthday.

Groetjes Mai

Geen opmerkingen: