woensdag 13 maart 2013

Hier worden we vrolijk van

 
Mijn tassenmodus staat op een heel laag pitje, ik heb even geen zin. Toch heb ik dit kleine beursje gemaakt.
 

My bagmojo is gone, but i made this little purse.

 
 
 
Mijn eerste grote project is klaar, het was inderdaad een groot project, te groot. Want het vestje is te groot voor mij. Gelukkig kon ik mijn moeder er blij mee maken.
 

My first big project and indeed very big project, to big. The cardigan was to big for me. My Mom is very happy with it.

 Volgende project.
 
 
On to the next project.
 
 
Afgelopen zaterdag ben ik bij Wolbeest geweest en heb een workshop wol verven gevolgd. Zo leuk en zie hier het resultaat.
 

Last Saterday I went to Wolbeest, I did a workshop painting wool. So nice and see the beautifull results.


Deze wolletjes zijn uit U.S.A gearriveerd, zo mooi. Maar ik ben weer breien, ik mag pas weer iets nieuws opzetten als ik wat klaar heb.

This beautifull wool has arrived from the U.S.A, I´m in love. But I´m off knitting again. I can start something new after I finished something.

Doei
Mai

6 opmerkingen:

Annemiek zei

wat een lollig beursje! echt heel leuk met zo'n beugel.
Brei maar lekker verder; gezien de berg sneeuw die er in Limburg gevallen is, kun je nog wel warme wollen dingen gebruiken:)en met de mooie kleurige wol wordt het vast een vrolijk werkje

Anita V. zei

Leuke knip! Zie ik het goed dat je de stof eraan vast naait? In de tassenboeken van Lisa Lam plakt ze de stof erin, dat lijkt me zo instabiel.

Mistea zei

Cute purse. Gorgeous knitting. Lovely new wool.
The yellow cardigan is beautiful - lucky mum.
Enjoy knitting.

Jossie zei

Noem het maar geen tassenmojo maar er komt toch wel een leuk beursje tevoorschijn! Prachtig dat vest. Ik vind het steeds erger dat ik allergisch ben voor wol.

Dorothea zei

Wat een ontzettend leuk beursje, niet alleen een mooi stofje, maar ook zo precies gemaakt. Mijn complimenten.
Groet
Dorothea

Wendy Janssen zei

Wat een lief beursje! Jeetje wat kun je dat mooi. En je tassen mojo komt heus terug!
Groetjes, Wendy