vrijdag 18 januari 2013

Doornroosje

 
Deze staat sinds kort bij mij op de zolder, nu moet ik alleen nog leren spinnen.
 
This is what I brought home, now I only have to learn how to spin.
 
 
 
 
Weer een paar sokken af. De wol is van Wol met Verve. En het patroon heb ik van Ravelry geplukt klik hier.
 

I finished another pair of socks, I bought the wol at here and the pattern is found here.

Voor de kerst heb ik deze kaartenmapjes gemaakt, over twee maanden gaan we ze met de Totaal quilters bee maken. Deze mapjes gaan binnenkort naar hun nieuwe eigenaar (eentje is voor mij).


I made these cardholders just before X-mas. They are of to their new owners.


Deze projecttas ook nog even tussendoor gemaakt op bestelling.


All these bags are custom made.


Deze twee schaapjestassen zijn op vraag gemaakt. Het waren placemats die ik veranderd heb in een tas.

Groetjes Mai

10 opmerkingen:

Terry zei

Everything is so pretty! I love the card holders! :0)

Ingrid zei

Wat een mooie kaartentasjes heb je gemaakt!
Groetjes Ingrid.

Heleen Kok zei

Oh, wat een leuke dingen weer allemaal. En ik ben heel benieuwd hoe je dat spinnen gaat vinden.

Guusje, zei

O wT heb je erg leuke dingen gemaakt en wat geweldig zo'n spinnenwiel. Veel plezier met spinnen.

.Antje zei

Mooie dingen laat je weer zien. Die schapentasjes zijn prachtig.
Mijn zusje heeft mini schaapjes en daar van wil ze zelf de wol gaan spinnen. Moest gelijk aan haar denken na het zien van je spinnewiel en die mooie tasjes.
Groetjes, Antje

Mistea zei

Cute card holders and gorgeous bags.
Those knitting bags are too sweet with the sheep.
Lovely socks.

Simone de Klerk zei

Druk druk druk, met veel moois!
Ik neem de lontwol naar de volgende bee mee. Ben heel benieuwd hoe je het zult vinden.
Fijn weekeinde.

Cybele's patch zei

Ga je nu ook nog spinnen. Hoeveel uren heeft jouw dag? Zou ik dan een paar uur van je mogen lenen?
Ook weer leuke dingetjes gemaakt. De Totaalbee boft maar met jou!

Cattinka zei

Hallo Mai,
heute find ich die Taschen mit den Schäfchen besonders hübsch, und ich wünsch Dir ganz viel Spaß beim spinnen.
LG
KATRIN W.

Michele zei

It's all beautiful! I can't wait to see what you spin!