zaterdag 8 december 2012

Afgelopen week zijn 12 tassen naar een nieuwe eigenaar gegaan. Een postzaktas ( waar ik geen foto van gemaakt heb stom stom). En 11 projecttasjes. In tussen heb ik weer 6 bestellingen van tassen, maar ik moet ook eens nodig een tas voor mezelf maken.
 
 





 
 
 
Last week 12 of my bags went out of the door. One mailbag (didn't make a pitcure) and 11 projectbags. Now I have to make another 6 bags, I need to make a bag for myself too.
 

Deze col is voor een vierjarig meisje die binnenkort jarig is, deze dame wilt alleen maar ROZE (zoonlief poseert even).


 This cowl is for a 4 year old girl, who loves PINK (my son is the model).


En weer een paar sokken voor mij, lekker warm. Het is wol met bamboo. De wol is de kwartaalselectie van Wol met Verve. Het patroon heb ik van Ravelry geplukt.

 And a pair of socks for me, wool with bamboo. The wool is bought at Wol met Verve

Ook dit handige tellertje komt van Wol met verve, verkrijgbaar in allerlei kleurtje.


This Ring row counter is bought at Wol met Verve, I love it.

 Afgelopen donderdag hadden we weer een Totaal Quilters bee. Ik had een klein projectje voorbereid. Een Noorse kabouter, een Gnome.

Last Thursday we had another Totaal quilters bee. Ik prepared a small project, a Gnome.

 Deze lieve uil heb ik van de dames van de bee gekregen(gemaakt door Lenie), omdat ik afgelopen jaar 25 jaar in het ziekenhuis werkte. Lief toch.

I got this lovely owl form the ladies of my Bee (made by Lenie), isn't that sweet of them.
 En natuurlijk ook nog wat kerstversieringen gemaakt door mijn favoriete bloemiste Yvanka (nichtje). De kaasjes in de kopjes heb ik gemaakt.

And some Christmas decorations made by my favorite flowerist Yvanka (my niece). I made the candles.

Groetjes Mai

12 opmerkingen:

Antje zei

Wat een prachtige tassen heb je weer gemaakt. Zo fleurig. Je col en sokken zijn ook heel mooi. Evenals je kerstversieringen. Ziet er allemaal even prachtig uit.
Groetjes, Antje

Cybele's patch zei

Wat is hier weer veel moois te zien. Leuk al die tasjes. De sokken kun je nu wel goed gebruiken.

Dea zei

Leuk, zeg, dat je zo veel opdrachten krijgt. Je hebt er maar druk mee! Maar het is allemaal weer even mooi!

Cattinka zei

Hallo Mai,
heute gefallen mir die Täschchen mit den Stickereien besonders gut. Ich wusste bisher noch gar nicht das es auch strickende Loralies gibt.
LG
KATRIN W.

Janine zei

super meid, dat je zoveel bestellingen hebt, je tassen zijn ook echt zeer mooi, ik vind die met die gekke dames heeeeeel erg leuk, en die col... staat je zoon goed, zeg hem dat maar, hahahaah, leuk hé die kopjes, hiero ook gemaakt. fijn weekend May.

Simone de Klerk zei

Wat veel moois! Leuke tassen en ook dat coltje is heel lief! Die dwergjes waren erg leuk te maken!
Fijn weekeinde.

Guusje, zei

Wat heb je veel moois gemaakt. Knap hoor.

Jolanda Seinhorst zei

Wat een prachtige tassen, 12 stuks? Je bent er maar druk mee en dan toch nog tijd om die andere mooie dingen te maken!

Chantal zei

Je hebt weer prachtige tassen gemaakt . Ze blijven leuk om te zien .
Groeten
Chantal

Mistea zei

Lots of lovelies here.
Clever you using those Loralie ladies as decorations on your gorgeous bags.

Lovely socks.

Annemiek zei

Leuk dat je verkoop goed gaat! (beter resultaat dan die markt laatst *lol*)
Je bent superactief zeg, waar haal je de energie vandaan!

Heleen Kok zei

Zooooooo, wat een produktie zeg!!! En wat zijn ze weer leuk. Leuk dat je zoveel opdrachten krijgt! Je tasjes worden goed gewaardeerd.
Je breiwerken zijn ook prachtig maar die had ik al gezien.