woensdag 7 november 2012

Productief

Deze week ben ik weer eens productief geweest. Allereerst heb ik van een
G-star spijkerbroek een tas gemaakt. Gewoon de pijpen afknippen en die weer aanelkaar naaien. Deze tas gaat vrijdag naar zijn nieuwe eigenaar.
 
 

I have been productive this week, I made this bag out of a old pair G-star jeans. Just cut of the legs of the jeans and sew them together.


 Natuurlijk gaat het G-star label er weer op. Of course I used the label.


Binnenkant-Inside


 Op vakantie heb ik een leuk vestje van Blutgeschwister, daar moest natuurlijk een leuke col bij. Die heb ik dan ook maar effen gedaan (patroon te koop op Ravelry).

 I bought a cute cardigan from Blutgeschwister and it needed a nice cowl. So I knitted one.


Het is moeilijk om foto's van jezelf te maken.


It's hard to make pitcures of yourself.

Groetjes Mai

10 opmerkingen:

Cattinka zei

Hallo Mai,
Du machst so schöne Taschen, und der neue Loop gefällt mir auch sehr gut.
LG
KATRIN W.

Stephanie zei

Gorgeous scarf. So delicate and a lovely color.

Guusje, zei

Wat een mooie tas, knap hoor dat je dit kunt en wat een prachtige col. Mooie kleur garen heb je gebruikt.

Laura zei

Hoi Mai, Je bent helemaal op de breitoer, wat leuk en wat een mooie dingen heb je allemaal gemaakt. Deze tas is ook weer helemaal super. Fijne dag, groetjes Laura

Simone de Klerk zei

De sjaal is erg mooi! Lijkt me ook heerlijk zacht.

Heleen zei

Je hebt weer niet stil gezeten. Iemand weer van een leuke tas voorzien en tjonge...dat breitempo is niet normaal!
mooie sjaal

Jolanda Seinhorst zei

Leuke tas, en dat labeltje maakt het een echte "merk"tas. Zal ook eens in de kast snuffelen naar oude spijkerbroeken.

Susi zei

Just got to love that bag and the scarf of course! :)

Jantine zei

Allebei de sjaals uit je laatste blogjes zijn erg leuk!

Janine zei

Wat een werk lijkt me die sjaal, col, maar het staat dan ook wel super. Je tas is zoals altijd weer een droom!