donderdag 11 oktober 2012

Nog meer koeien

Gisteren ben ik naar de stricktreff in Willich geweest. Het was namelijk gisteren de dag dat alle dames de koeiensokken klaar moesten hebben. We waren met 16 dames begonnen en er waren 9 paar koeiensokken klaar (een paar koeien wordt er gemist op de foto, ze moest nog werken)
 
 
 
Yesterday I went to knittingmeeting In Willich. Yesterday was the deadline for the KAL. We started with 16 ladies, 9 of us finished them in time ( one cow is missing she had to work)
 



We hebben veel lol gehad tijdens de fotoshoot.

We had a lot of fun during the photoshoot.


Groetjes Mai

10 opmerkingen:

Antje zei

29Wat een leuk gezicht al die koeiensokken bij elkaar. Vooral al die rose teentjes zullen voor veel hilariteit gezorgd hebben.
Mooi hoor.
Groetjes, Antje

Birgitte aka Bietje zei

Oh, wat vind ik die koeiensokken gaaf. Vooral de tenen. Je zou er nog rode teennageltjes op lakken.

Simone de Klerk zei

Zo leuk! Ik moet zeggen, de paars-witte vind ik toch het meest sprekende!

Kerstballetje zei

Geweldig! Leuke foto's! :-D
En natuurlijk supersokken!

Alice zei

Wat een grappige foto's! Ik zag nu pas dat de roze tenen de uiers voorstellen...hahaha, heel erg origineel.
Groetjes, Alice

Hennie zei

Wat een prachtige koeien sokken heb jij en de andere dames gemaakt!!
Groetjes, Hennie

Mistea zei

Congratulations everyone they all look amazing.
Love the different poses.

Cattinka zei

Das sind soooo schöne Fotos, das fotografieren hat Dir bestimmt viel Spaß gemacht.
LG
KATRIN W.

Jantine zei

Dacht ik toch echt eerst dat jullie allemaal blote tenen hadden ;-), vond het al zo raar... totdat ik doorscrolde LOL

Marian zei

ha ha, wat een leuk gezicht zo!!