zaterdag 20 oktober 2012

Op vakantie

 
Hier heb ik een paar dagen vertoefd, in het gebied rondom de Moesel. Veel gewandeld, prachtig weer gehad.
 

We stayed here a few days. It's in Germany at the river Moesel. We walked a lot and we had lovely weather.

 


Natuurlijk ook Kaffee mit Kuchen gehad.


 This was delious, every afternoon.


 Natuurlijk ook wat inspiratie opgedaan. Of course I looked for some inspiration.


 Tas gemaakt van oude fiets binnenbanden en vilt (deze wil ik echt eens gaan maken)

Bag made from old bicycle tyres and felt (I want to make this one someday)
Tas gemaakt van een oude brandweerslang. Ook die wil ik eens gaan maken, mijn lijstje wordt wel erg lang.
 
This bag is made of an old firehose. I WANT TO MAKE THIS ONE TOO. My to-do list is getting so long.
 
 Deze tas heb ik gemaakt op bestelling. Het moest een grote tas worden waar veel in kon. Nou het is een grote tas geworden. De buitenkant is gemaakt van babycord en resten alcantara.

This bag (I made) was ordered. It had to be a big bag, well I made a big bag. The exteriour is made from Babycord and left overs Alcantara.


 Deze sok staat nu op mijn pennen. De wol is van Wol met Verve, het is de kwartaalselectie.


This sock is now on my needles. The wool is from here.

 
Op de andere naalden staat deze sjaal.
 
And on my other needles I have this.
 
Groetjes Mai 

8 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Je bent ook een bezige bij zeg, maar je maakt mooie brei projekten zeg........gr.Conny

Simone de Klerk zei

Heerlijk zo'n paar dagen eruit!
En wat ben je weer veel moois aan het maken. Het lapje voor de sokken kon zo uit de natuur geplukt zijn. Wat een prachtige kleuren en overgang.
Fijne zondag.

Mistea zei

Oh my those waffles look delicious.

Nice bags. Cool socks, love those colours.
The mystery project looks truly amazing.
Enjoy it all.

Linda zei

So viel willst Du machen und so viel hast Du gemacht.Frau sieht was und es sollte schon fertig sein:))
Liebe Grüsse Linda

Annemiek zei

Ik werd erg afgeleid door de kaffee mit kuchen! Als je die op hebt dan moet er wel zo'n corsetje komen *lol*

Jolanda Seinhorst zei

lekker hoor, een paar daagjes er tussenuit! Geniet er lekker van, voorlopig heb je weer insiratie genoeg.

Stephanie zei

I love the castle on the hill photo. I always enjoy being an arm chair tourist.

Cybele's patch zei

Kleine werkvakantie geloof ik ;-) Wat een inspiratie. Ben benieuwd naar de fietsenbandentas. Zag op internet iets soortgelijks (maar waar was dat nu alweer?)