woensdag 5 september 2012

Hèhè

Zo daar ben ik weer en ik heb veel te vertellen. Allereerst ik heb eindelijk deze leren tas afgemaakt. Ik bleef maar om de hete brij draaien, ik durfde hem niet goed af te maken. Want leer moet je in een keer goed naaien.
 
 
 
Back again and I have a lot to tell. First of all I finished this bag. It was sitting on my table waiting to be finished. You can unpick leather it has to be wright in one time.




De laatste zondag van augustus heb ik op een markt gestaan. De hele week was het mooi weer, alleen niet die zondag. Hier had ik de tassen al twee keer weer ingepakt, na de derde keer zijn we naar huis gegaan. Zonder ook maar iets verkocht te hebben. Ik zal ze binnenkort hier op deze blog te koop zetten. Want naar een markt ga ik NOOIT meer.

The last Sunday of Augustus I attended a market to sell my bags. The entire week was it beautiful weather, but not on Sunday. I packed and unpacked my bags for 3 times. After the third time I went home.

Afgelopen vrijdag was het precies 25 jaar geleden mijn eerste werkdag. Dat was wel een feestje waard. Het bloemstuk kreeg ik van de raad van Bestuur.


 Last Friday was it 25 years ago, that I had my first day at work. Time to celebrate. I got the flowers from the Board of Directors.


Dit memobord is gemaakt door mijn moeder, met twee foto's

This memo board was made by my mother, with two pitcures


25 jaar geleden -25 years ago


Afgelopen vrijdag met een van de cadeaus van mijn collega's. Ik ben door iedereen echt heel erg verwend. Zelfs een IPad van mijn vader en natuurlijk ook van mijn moeder.

Last Friday with one of the presents of my colleagues. I was really spoiled. I even got an IPad.

Deze krans heeft mijn nichtje speciaal voor haar suikertante gemaakt. Mooi toch, heel erg toepasselijk.
 
This wreath was made by my niece for her dear aunt. So beautiful.


Het was erg gezellig en we hebben het goed gevierd.

We had a great time.

Groetjes Marie-Jozé

14 opmerkingen:

Stephanie zei

That's quite an anniversary to celebrate. Congratulations. I've never worked with leather. Beautiful color.

Annemiek zei

Nou..de tas is echt supermooi geworden. Je wordt (bent!) echt een kei in tassen maken!
Een markt kan heel gezellig zijn...met mooi weer. Vaak is het alleen jammer dat mensen alles te duur vinden en denken voor een habbekrats iets te kunnen scoren.
("bij xenos kost een quilt maar €25")
Leuk feestje! proficiat!!

Annemiek zei

Je bent echt een kei in tassen maken zeg. Erg mooi is ie!
een markt kan heel gezellig zijn...met mooi weer. je moet er alleen wel tegen kunnen dat mensen gauw iets te duur vinden ("bij xenos kost een quilt maar €25"..)Misschien moet je het nog eens een kans geven/
Leuk feestje! proficiat!

Birgitte aka Bietje zei

Proficiat met je jubileum. Die krans vind ik geweldig. Ik zal hem aan mijn petekindje laten zien, zo vlak voor mijn verjaardag. Misschien krijgt ze nog een ideetje.
En die tas. Ik snap niet dat je die niet eerder afgemaakt hebt (maar jij waarschijnlijk nou ook niet meer). Hij is echt geweldig geworden.

Hilde zei

Oh, ik weet hoe rot dat voelt als niemand maar even kijkt naar jouw creaties! Uhh, mag ik een posttas reserveren??? ik vind ze namelijk wel errug gaaf!
Nog gefeliciteerd met je Jubileum!

Anita - Vlijtige Handjes zei

Hartelijk Gefeliciteerd. 25 jaar zie je niet gauw meer met alle hoppers! De tas is heel leuk geworden. Een heerlijk model.

Hennie zei

Gefeliciteerd!! En die krans, Super!! De andere cadeau's zijn natuurlijk ook niet verkeerd...
En wat jammer van de markt, je maakt zulke prachtige dingen.
De tas is mooi geworden, leer lijkt me erg lastig om mee te werken, ik begin er maar niet aan.
Groetjes, Hennie

Guusje, zei

Mooie tas, wat jammer van de markt je maakt zulke mooie spullen. Gefeliciteerd met je 25 jarig jubileum. Je bent erg verwend leuk hoor, ik was ook 25 jaar bij dezelfde baas in augustus over een week gaan we het echt vieren ben erg benieuwd hoe dat gaat worden.

Linda zei

Ich finde die Tasche super.25 Jahre in der selben Stelle wauw,das ist super....
Das ist ja alles super..
Liebe Grüsse Linda

Simone de Klerk zei

Je ben echt lekker verwend. En wat is de krans ook leuk!
Hebben we de tas ook donderdag gezien? Kan me wel een witte leren tas herinneren.
Leuk je donderdag weer gezien te hebben!
Fijn weekeinde.

Simone de Klerk zei

PS: van de bee wist ik dat je een nieuwe post had. Ik kreeg geen update op mijn blogroll: schijn je er niet meer in te staan.
Je staat weer op mijn lijst (o:

creanita zei

Gefeliciteerd met je jubileum..... maar wat jammer van je koopmanskunsten...... je tassen zijn pronkstukken..... heel veel succes ermee, ik hoop dat je ze kwijtraakt......groeten Anita

Esther zei

Gefeliciteerd met je 25 jaar jubileum, ik hou ook niet zo van op een markt staan, ik zie dat je op pienterst te vinden bent, ik ben sinds kort daar ook te vinden. Leukkk. Groetjes Esther. P.s je tas is PRACHTIG.

Daniëlle zei

Nog van harte!! Gave krans en de foto links boven: je bent het nog precies hoor!! Geen dag ouder! Ik ga even in je shop gluren! Mooie dag, liefs, Daniëlle