dinsdag 25 september 2012

Even uit de running geweest

Pfff was een windje gisteren, toen ik thuis kwam waren bijna alle appels uit de appelboom gewaaid. Gelukkig hadden we verder geen stormschade. De afgelopen weken heb ik even stilgelegen met mijn handwerken. Een fikse luchtweginfectie en een verstandkies laten trekken is niet echt een goede combinatie.
 
 

Yesterday we had a bad storm, when I came home from my work I found almost all my apples lying on the ground. Last week I didn´t do much, I had a
 respiratory infection and I had a wisdom tooth pulled. It´s not a good combination to have.

 Ik ben begonnen aan een groot Fair Isle project, dit wordt uiteindelijk een omslagdoek, zoiets als deze.

I started a large Fair isle project, this has to become a shawl. Something like this.
 Deze koeiensokken komen ook van Ravelry, ik brei deze samen met een paar dames uit Duitsland. Ze zijn nog niet helemaal klaar, ik wacht nog op wol voor de tenen.

These cowsocks are also from Ravelry, I'm knitting them together with some ladies from Germany. They are not finished, I'm waiting for the wool for the toes.


En dit is een bestelling voor een mobiel tasje voor een vaste klant van me. Je kunt ze bestellen via mijn webwinkel.

This cell phone cover is for a customer of my little webshop. You can order it there.

Groetjes Mai

5 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Blij dat het weer beter met je gaat!!!
En oh, wat een mooie sjaal. De kleuren vind ik ook zo mooi.
Leuk hoesje voor je vaste klant en leuk, dat men via je website kan bestellen (o:
Maak lekker appelmoes van de appeltjes. Hier zijn alleen wat planten omgewaaid.

Mistea zei

So glad the apple were the only storm casualty.

Your cow socks are looking amazing. Lovely shawl you are working on too.
Enjoy those needles.

Heleen zei

Weer leuke dingen laat je zien. Je sokken zijn goed gelukt! Gelukkig ben je weer opgeknapt! Succes met tenen breien. Lijkt me een lastig klusje.

Wendy Janssen zei

Een late beterschap, maar wel zo gemeend! Nu weer lekker bezig zie ik, de omslagdoek wordt mooi! Groetjes, Wendy

Cybele's patch zei

Weer mooie projecten in de maak. Alsnog gefeliciteerd met je jubileum. Zo te zien heb je flink gefeest!