zondag 19 augustus 2012

Vacation is almost over

Net terug van een weekje Kreta samen met mijn mannen. Het was daar wel heel warm, dus veel hebben we niet gedaan.


I just got back from Crete, together with my men. It was very hot so we didn't do much.

Swimmingpool


Relaxpool



Ook nog naar het strand gegaan, maar ik heb een bloedhekel aan het strand. Overal dat zand brrrrrrrr

We also went to the beach, but I hate the beach. Everywhere that sand grrrrrrr.



De heren hebben fijn tussen de vissen gezwommen.

The boys swam with some fish.


Door de airco had ik ( en heb ik nog steeds) een flinke verkoudheid, wat was ik blij met zakdoekjes en neusspray.

I got a terrible cold (and still have), I was so happy with the nosespray and some handkerchiefs



Ijs met aardbeien -Icecream with strawberries




Ondanks de hitte toch nog iets gedaan. Mijn sokken zijn al. Ik vind ze heel mooi geworden. In de wol zit zijde verwerkt, het breien was een feest.


But I finished these socks. It's wool with silk, it was a joy to knit these.


En nog een paar baby slofjes gehaakt. Er moeten nog knoopjes opgenaaid worden.


I also made some babysocks, I have to add some buttons.

Groetjes Mai


11 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Welkom terug. Hier kun je dus verder genieten van de warmte ... niet mijn ding ...
Wat knap, dat je toch nog de sokken hebt afgemaakt.
Ziet er trouwens heerlijk ontspannend uit op Kreta!
Nog een fijne zondag en een mooie week.

Terry zei

You hate the beach? I LOVE the beach! I'd live at the beach if I could! Your socks look great! :0)

Cattinka zei

Hope you will get rid of your cold soon. I like the socks and the baby booties, they are very cute.
KATRIN W.

Annemiek zei

haha, ik hou ook niet van strand en zee, maar dat ijsje....dat zou er nu wel in gaan:)

Hennie zei

Heerlijke vakantie-foto's! Ziet er mooi uit daar! En leuk dat je de sokken nog hebt afgebreid, zijn erg mooi geworden! En wat een weer hebben we nu, hé (wel een beetje warm)
Groetjes, Hennie

Heleen zei

Dat ziet er allemaal helemaal niet gek uit! Heerlijke vakantie, mooie sokken en schattige slofjes!

Michele zei

Your vacation sounds great! Crete? Wow! I'd love to go! I understand what you mean about the sand. Our soil is so sandy here. Sand everywhere all the time! I guess there are disadvantages, even at the beach! Your men look like they had fun :-) I hope you feel better soon.

Jolanda zei

Ziet er goed uit je vakantieplekje! Ik hoop dat je verkoudheid snel weer over is! En de sokken zul je met deze temperaturen in Nederland wel niet snel aantrekken.

Antje zei

Mooie vakantiefoto's. Knap dat je kunt breien met die warmte, maar de sokken zijn prachtig.
Groetjes, Antje

Mistea zei

Love the socks, both big and small. Very pretty colours, and sweet designs.
Glad you got to have a relaxing break.
Enjoy your week.

Guusje, zei

Dat ziet eruit als een heerlijke vakantie. Je sokken zijn prachtig en de slofjes zo schattig.