maandag 6 augustus 2012

More bags

De sjaal van de vorige blogpost is al gevorderd tot 35 cm. En ik ben heel tevreden met het resultaat.


The scarf from my last post has grown until 35 cm about 14 inches.



Ook heb ik nog twee kleine projecttasjes gemaakt. Deze groene van tafelzeil is voor een andere zwangere collega.

I made another two small bags. This green one from oilcloth is for a pregnant colleque.

                                                                 
Maar deze wit lederen tasje is voor mij.


But this white leather bag is mine.

De sluiting-the clousure

 En hier nog even alle modelen bijelkaar.

And here are all the little bags together.



Zaterdagavond heb ik deze twee mobieltasjes in elkaar gefreutseld. Deze kunnen op bestelling gemaakt worden voor €10,- zonder verzendkosten.

I made these Saterdayevening. Covers for a Cellphone.

Groetjes Mai

9 opmerkingen:

Anita - Vlijtige Handjes zei

Leuke tassen maar je sjaal!!!!! Helemaal leuk!!! Misschien toch maar bestellen en vertalen.
Groetjes Anita

Cattinka zei

Mir gefällt das Bild mit den vier Taschen auf einmal am Besten, sie sehen alle toll aus!
LG
KATRIN W.

Jolanda zei

De sjaal wordt (is) mooi en ik kan me voorstellen dat je het witte lederen tasje zelf houdt, zou ik ook doen!

Stephanie zei

Adorable buttons and rick rack makes everything better.

Esther zei

Wat een prachtige tassen en dan die sjaal GEWELDIG wat mooi. Groetjes Esther.

Michele zei

Lovely bags!

Simone de Klerk zei

Vier mooie tassen op een rij. Prachtig! Ook met die sluiting.
Ook de sjaal wordt erg mooi. Lijkt me best moeilijk, de steek die je gebruikt.

Mistea zei

The scarf is looking beautiful - love the pretty edging and texture.
The bags are gorgeous.
Enjoy creating.

Jantine zei

Leuk, die tafelzeil tassen. Tassen die een sluiting hebben zijn altijd prettig!