vrijdag 20 juli 2012

Special request

Laatst kreeg een verzoek of mijn Maxima-tassen te koop waren. Ik had naast de tassen die ik al klaar had nog één postzak en wel met het jaartal 88 erop. De dame die de tas wilde hebben vroeg of ik voor haar die zak wilde gebruiken, want het was het geboortejaar van haar overleden dochter.

Ik heb G. afgelopen jaar leren kennen via een een hele lieve vriendin van mij. Meteen toen ik kennis met haar maakte, was er een klik en het was alsof we elkaar al jaren kennen. Het is zo'n positief, vriendelijk en lief mens. Dus het was heel bijzonder om deze tas voor haar te maken.



 A few weeks ago I got a special request. G. asked me to make a Maxima bag for her with the year number 88. That year was her deceased daughter was born.

I met G. a few months back and when I met her it was , if we knew each other for years. She is such kind and postive person. So I loved to make her a bag.

 Haar dochter hield van dolfijnen, ik heb het hele internet afgespeurd (met lieve vriendin) voor een leuke dolfijn hanger. Ik vond deze hanger, het is een klein belletje. Op de voorkant van dat vierkant, waar mijn stempel op staat, heb ik de foto van de dochter gedrukt.

Her daughter loved dolphins. So I searched the Net and I found this little bel in the shape of a dolphin. On the front of the square (where my stamps is on) I printed the pitcure of her daughter.



De tas is inmiddels bij G. en goedgekeurd.

The bag has arrived and G. loved it.

Groetjes Mai

19 opmerkingen:

Martine zei

Ik vind je tassen zo leuk. Heb je geen winkeltje of site waar ik er eentje kan kopen.
Groetjes Martine

feltfree på Åsly zei

Wauw wat zal ze blij zijn met deze mooie tas.

Annemiek zei

Bijzondere opdracht en je hebt ook bijzondere details aangebracht. Erg mooi!

Ineke Hulzebos zei

Prachtige tas geworden, heel speciaal!!!
Fijn weekend

Elizabeth zei

Ik ben echt onder de indruk. Van de tas maar ook van het verhaal. Mooi hoor.

Anita - Vlijtige Handjes zei

Hij is prachtig. Mooi dat vaak achter simpele ontwerpen zo'n mooi verhaal zit.

Cattinka zei

What a lovely bag and you put so much effort into it especially the details are so nice.
KATRIN W.

Linda zei

Ich glaube,da hast Du diese Frau sehr glücklich gemacht.Schön,dass es so Menschen gibt
Liebe Grüsse Linda

Solveig zei

What a lovely bag!

Michele zei

How nice of you to make such a special bag for her! The dolphin is a sweet touch.

Terry zei

What a great bag! I love the little dolphin! :0)

Heleen zei

Ik heb hem live mogen bewonderen en ook mogen meemaken toen G hem kreeg. Het werd toen heeeeeeeelll stil.....hij is prachtig! En heel bijzonder.

Jolanda zei

Je tassen zijn al mooi, maar met dit verhaal erachter worden ze nog mooier!

Esther zei

Prachtig is de tas en wat bijzonder om hem voor haar te maken. Groetjes Esther.

Janine zei

nou goed gekeurd zal wel zacht zijn uitgedrukt, ik denk dat ze helemaal blij en happy is, meid wat een super persoonlijke lieve tas heb je weer gemaakt. top!!

Anoniem zei

Ik ben de dame en ik vind goedgekeurd te zwak uitgedrukt!!! Gevoelens kan je niet verwoorden maar wel met trots uitstralen.
Nogmaals super bedankt!!!! En hopen dat we live eens weer bij kunnen kletsen!!!

Satu zei

Touching story behind that bag... you did - once again - lovely work!

Mistea zei

You do know how to make a perfect bag. This one is very special.
Enjoy creating.

Ingrid zei

Heel mooie tas geworden! En lief ook nog 's.
Groetjes Ingrid.