zondag 8 juli 2012

Sokken en verrassingspakket

Weer een paar sokken klaar, deze keer voor mijn puberzoon. Dit is gebreid volgens de Fair Isle techniek. Ik ben tevreden met het eindresultaat (puberzoon ook). Ik heb ze de naam vurige tenen gegeven.



 
I finished another pair socks, this time for DS. I used the Fair Isle technique. I'm very happy with the result ( DS also).


                            De zolen- the soles

 
Vorige week kreeg ik van Wol met verve, mijn langverwachte kwartaalselectie. 1x per kwartaal geeft Sylvia een verrassingspakket uit. Dit keer een mooie handgeverfde wol met zijde erin, deze is zo lekker zacht. In de kwartaalselectie zitten ook drie patronen en nog een verrassing. Dat was deze keer een tassenbeugeltje. Het patroon heet "Mouche" en dat betekent Vlieg. Ik ben inmiddels begonnen met mijn vliegjessok.


Last week I got a surprise package from Wol met verve. Every three months is there a new surprise package. This time we got this beautifull handdyed yarn with silk, three patterns and a bagframe. The pattern is called "mouche" which means "fly". I already started with my fly socks.

Groetjes Marie-Jozé

13 opmerkingen:

Ineke Hulzebos zei

Wat een leuke sokken, mooi patroon.
Fijne zondag

Simone de Klerk zei

Ik weet niet of ik nu de boven- of onderkant mooier vind. Leuke naam voor de sokken!
Je ander project is weer heel anders.
Fijne week.

Jolanda zei

Mooi, en de naam: vurige tenen, haha, loopt je zoon nu sneller met z'n vurige tenen?

Jolanda zei

Mooi! en de naam: vurige tenen, haha.

Christine zei

Ja, dat wil ik toch ook nog eens gaan leren zeg, sokken breien.
Wat een mooie sokken zijn het geworden en dat patroon erin is geweldig.
Ja vurig zijn ze zeker en vast ook lekker warm.
Knuffels Chrissie

Litamora's Quilt & Design zei

Gorgeous knitting! Love those socks!
Happy summer :-)

Cattinka zei

Hallo Mai,
auch diese Socken sind wieder cool, Du machst das mit den Mustern richtig gut.
LG
KATRIN W.

Mistea zei

Yay for lovely hand knitted socks. Love the fair isle in those pretty colours and your new lacy ones are looking gorgeous already.
Enjoy the Socks.

Anita - Vlijtige Handjes zei

Die vurige tenen lijkt me wel wat. Heerlijk warm!! Sokken is iets wat ik nog nooit gebreid heb. Hele stevige kuiten dus dan ben ik al aan het rekenen zonder dat ik weet wat ik doe. Maar toch wil ik ze nog eens maken.

Janine zei

hihi, op de 1ste foto zagen de tenen een beetje rose uit en ik dacht... puberzoon wil roze sokken hahaha, maar gelukkig tis mooi rood, super hoor, ik zie echt de vlammen, kunst!!!

Heleen zei

Mooie sokken! Netjes gedaan. en je nieuwe paar ziet er ook alweer goed uit. En helemaal iets voor jou die extra verrassing.

Stephanie zei

At first I thought the pattern looked like flames. I thought how perfect to keep feet warm. :o) I love our knitting projects.

Marjan zei

Hallo Marie-Jozé,
Leuk dat je een bezoekje aan mijn blog hebt gemaakt en een berichtje hebt achter gelaten. Natuurlijk heb ik even een 'tegenbezoekje' gemaakt op jouw blog en wat staan er een leuke dingen op! Ik heb me daarom graag aangemeld als volger want ik wil graag zien wat er nog meer voor moois langs komt op je blog!

Tot de volgende keer,
Groetjes Marjan