zondag 29 juli 2012

Socks and bags again

Afgelopen dagen hebben we eindelijk zomer in Nederland, de zon schijnt en het is lekker warm. Deze tasjes heb ik even inelkaar gezet. De zwart/witte heb ik gesponseerd voor een Knit-along, die ik ga volgen op Ravelry klik hier


Finally Summer has arrived in The Netherlands. I made some little bags. This black/white bag is a price for a knit along on ravelry. I sponsered this little bag.


Dit zijn de kleuren die ik ga gebruiken, het wordt een Milka koe sok.

Thes are the colors I'm going to use.


Dit tasje heb ik gemaakt voor een zwangere collega, het tasje wordt nog gevuld met allerlei dingetjes die ik nog moet maken. Er volgen nog twee van deze tasjes. Ze zijn zo leuk en gemakkelijk te maken.

This little bag is made for a preganent collegue, I will fill the little bag with some handmade goodies.


En weer een lekker warme sokken voor komende winter, die nog even mag wegblijven.

 And again I finished another pair of socks for this winter. I hope it stays away for a long time.

Dit is het volgende paar dat ik ga afmaken. Gemaakt van wol van Sylvia, er zit een beetje zijde in. Ze worden zo lekker zacht.

This is the next pair I will finish. Made from wool, bought at Sylvia's. This is wool with silk, they are so soft.

Groetjes Mai

6 opmerkingen:

Terry zei

The bag you made is so cute! And I love the socks too! :0)

Mistea zei

Lovely - everything. The bags are gorgeous and those socks are pretty and toasty ready for when winter comes.
Enjoy the pretty knitting.

Jolanda zei

Productieve vakantie maak je ervan. Vrolijke tasjes!

Janine zei

Oh die tasjes zijn leuk, die voor je zwangere collegaishelemaal super! En die miljakoesokke, kanie wachten!! Wat een idee jij hebt ;))

Satu zei

The gray socks are gorgeous! I like the star pattern in the heel very much!!! Was it difficult to knit?

Esther zei

Wat zijn je tassen weer PRACHTIG en milka sokken,leuk ik heb erggggg benieuwd Groetjes Esther.