dinsdag 31 juli 2012

New project


Ik kon het niet laten op nog een nieuw project te starten. Deze sjaal ga ik samen met Heleen breien. We hebben samen een hele mooie zachte merino wol gekocht. De basis is de kleur Forrest en de andere kleur is bruinachtig. Nu moet ik mijn aandacht gaan verdelen over de vliegjessok, Milka-koe-sok en deze sjaal. Hmmm wat zal ik nu eens aan verder gaan. Of toch even met de stofzuiger door het huis en strijken, neeeeee ik ga even verder aan deze sjaal en vanavond ga ik weer een vliegje breien. Gelukkig hoef ik even niet te werken. Kan ik fijn verder aan mijn hobby. O ja dadelijk ook nog even een tasje verder afmaken. Nou eerst stofzuigen en breien, daarna strijken en even achter da naaimachine. Als dat geen multitasking is hihihihihihi. 




I couldn't resist to start another project. Together with Heleen I will be knitting this scarf. We bought this beautiful Merino wool. The middle is the color Forrest and the ends are brownish.
Now I have to devide my time between two socks and this scarf. Hmmmm I have to do some vacuumcleaning and some ironing. Nooooo, I'm going to knit or am I going to sew.

You know what. I'm going to do some knitting and vacuuming and after that I'm going to sew and doe some ironing. That's multitasking or not?????

Groetjes Mai

7 opmerkingen:

Martine zei

Leuk patroon.rylbom40

Esther zei

Wat een prachtig patroon en wat een mooie wol heb je ervoor uitgekozen.
Ben erg benieuwd Groetjes Esther.

Annemiek zei

Ik moest net mn gepatch onderbreken om te stofzuigen: téveel draadjes overal! Gelukkig geeft breien minder troep...gezellig je naalden laten tikken voor de tv!

Linda zei

ich glaube,der Schal wird sehr schön.Wir werden ihn sicher sehen,wenn er fertig ist.
Liebe Grüsse Linda

Cattinka zei

Hallo Mai,
Du hast ein schönes neues Projekt gewählt, der Schal wird mit der edlen Wolle bestimmt sehr kuschelig.
KATRIN W.

Cybele's patch zei

Multi tasking? Je lijkt wel een vliegende keep. Wat een energie!

Stephanie zei

Cleaning can wait. Definitely knit or sew. Gorgeous yarn.