dinsdag 19 juni 2012

Creatieve familie

Vandaag wil ik jullie laten kennis maken met mijn creatieve familie. De bloemstukken zijn gemaakt door Yvanka. Dochter van de zus van DH. Deze twee stukken staan bij mij. Dat wordt dan even hup, hup in elkaar gedraaid. Waar iemand van ons misschien enkele uren bezig me zou zijn.




Deze bloemstukken heeft ze ook gemaakt. Het was een opdracht voor school. Ze moesten een land kiezen en aan de hand daarvan een tafelstuk maken.


Een corsage


En een bruidsboeket (even je hoofd een kwart slag draaien)
Het land was China.


Deze kussens zijn gemaakt door mijn moeder.



En deze sokblokkers zijn gemaakt door mijn schoonvader (natuurlijk heeft hij ook een setje voor mijn sokkenbreiende HeMa zusje gemaakt)

 
Zelf heb ik een paar sokken weer gebreid.



Ik ben nog druk bezig met het maken van PTT-postzaktassen. Nog 2 te gaan en dan heb ik er 5 af. De rood lederen tas uit de vorige post is nog steeds niet af. Ik weet nu wel hoe ik de hengsels wil vastmaken (denk ik). Zo weer verder aan de volgende sokken.

Groetjes Mai

12 opmerkingen:

Jolanda zei

Dat is wel een heeeeeeele creatieve familie. Mooie dingen allemaal.

Heleen zei

Ja, een creatieve en handige familie! Daar is dit HeMa zusje ook erg blij mee. En je sokken zijn weer mooi geworden.

Bietje zei

Creatieve familie zeg. Ik ben helemaal weg van de bloemstukken die voor het raam staan. Zo mooi.

Madammeke Ongeduld zei

wat een mooie bloemdecoratie's ook de sokken vind ik mooi

Madammeke Ongeduld zei

wat een mooie bloemdecoratie's ook de sokken vind ik mooi

Wieke van Keulen zei

Tjonge creativiteit ten top. Vandaar dat jij maar blijft produceren. Je wordt door je omgeving steeds maar weer besmet...
Groeten, Wieke

Linda zei

Wauw ..super schöne Dinge,die Blumen sind mega schön,aber die sind hier fast nicht zu bezahlen.
Ich finde die Taschen auch super schön.
Liebe Grüsse Linda

marijke's crea zei

Wat leuk dat jullie allemaal creatief zijn!!!
Zou je mij uit kunnen leggen waarvoor je "sokblokkers" gebruikt?
Geweldige sokken! Vond die van het vorige blogbericht ook errug leuk met die bloem op de hiel!
groetjes Marijke

Janine zei

Nou inderdaad, erg creatief allemaal!! Heel apart die chinese bloemstukken en corsagen, zeer mooi. En die kussens van je moeder, prachtig!!!

Guusje, zei

Wat een mage creative familie heb jij en wat maken ze allemaal zo maar even mooie dingen.

feltfree på Åsly zei

Nou je bent omgeven met creatieve mensen. Leuk om allemaal zulke mooie dingen te kunnen maken.

Simone de Klerk zei

Je nichtje heeft echt veel talent met bloemstukken. Vooral de corsage vind ik erg mooi.
Wat grappig, die sokblokken. Nog nooit van gehoord. Misschien een stomme vraag, maar waar dienen ze voor?