zondag 13 mei 2012

Moederdag, sokken en restjes

Vanochtend werd ik verplicht om langer in mijn bed te blijven. Dit is waar ik op moest wachten. Een lekker ontbijtje en lekker geurend cadeau.


This morning I had to stay in bed longer then I normally do. This is the reason I had to stay in bed. A nice breakfast and nice gift.

Momenteel zit ik een kleine dip wat betreft mijn tassen. Ik weet even niet verder met deze tas. Waar zal ik de hengsels plaatsen, op de klep of aan de zijkant? Een rits er nog inzetten of niet? Kunnen jullie me helpen, hij moet af. Want ik heb nog wat Maxima tassen in bestelling staan.

At the moment is my bag mojo very low. I'm stuck, don't know what to do with this bag. Where do I attach the handles? At the side or on the flap? Shall I put a zipper clousure in it? Can you help me?
I have to finish this bag, because I have some backorders on some Maxima bags.


Ik heb in de tussentijd natuurlijk niet stil gezeten, ik heb even deze magneten van de restjes van de PTT- postzakken gemaakt. Het idee heb ik van het internet gepikt.




Of course I did some sewing.I made thes from scraps of the postal bags. I stole the idea of the magnets from the Net.


Vandaag heb ik dit tasje voor mijn mobiel gemaakt. De tutorial komt van Wendy. Als versteviging heb ik Soft and Stable gebruikt. Dit is bij Wendy te koop.



Today I made this cover for my cell phone. The tutorial is from Wendy. I used Soft and Stable as interfacing. You can buy at Wendy's webshop



En ik heb weer een paar sokken af. Ze zitten heerlijk, het volgende paar staat al op de pennen.

I finished another pair of socks. They fit perfectly. I started a new pair already.


Woensdag waren Ingrid en ik op bezoek bij Tandy in haar Lapjeshuis. Ingrid en ik kwamen bij haar langs. Het was erg gezellig in het Lapjeshuis.

Last Wednesday I visited a friend with another friend. She has a condo where she and her friend make little quilts of love and other quilts for comfort. The condo is called Het Lapjeshuis.

Groetjes Mai











11 opmerkingen:

Heleen zei

Ook al zo heerlijk vrerwend! Inspiratie komt vanzelf wel weer. Je memoclips zijn leuk, en je telefoonhoesje ook. Past mooi bij je PTT tas.
Wat gezellig bij Tandy op visite. Een beetje ver voor mij.

Simone de Klerk zei

Leuk, die kleine dingetjes die je van de restjes hebt gemaakt! En zo te zien hadden jullie een gezellige dag (o:
Wat heb je van Sonja een schattig beertje gehad! Echt Sonja!

Janine zei

Wat zijn ze leuk geworden de magneten, super hoor!!! En je mobieltasje ook!!

Ineke Hulzebos zei

Leuke tas, heb geen idee hoe je het af kan maken, je memoclips zijn erg leuk en je telefoonhoesje is heel mooi. Dat aapje op de tafel die vooraan zit, ziet er lekker eigenwijs uit.
Fijne avond

Hennie zei

Lekker verwend met moederdag! En ik vind dit echt een tas voor een hengsel aan de zijkant, en zit er klein vakje in met rits? Dan zou ik de rits weglaten, maar ja het is jouw tas....Succes!!
Al je andere maaksels zijn mooi geworden!
Groet, Hennie

mieke zei

Dove, heeeeeeeeeerlijk.

De tas, naar mijn smaak het hengsel aan de zijkant vastmaken en een rists o.i.d. is geen overbodige luxe.
Succes.

Cattinka zei

I don´t like the way you say you stole an idea, thats not quite right, you just got insprired! I think the bag would be great if you add a zipper and the handles on the side would be more convenient than on the flap. Wonder what you will decide.
Have a good week
KATRIN W.

Kim Dellow zei

Wonderful makes. Kim

marijke's crea zei

Ik zou een hengsel aan de zijkant maken.......
Leuke sokken ga ook deze week sokkenwol kopen om mijn allereerste paar op de pennen te proberen te zetten...
fijne dag,
groetjes Marijke

Cybele's patch zei

Wat laat je weer veel leuks zien.
De hengsels van de tas zou ik aan de zijkant maken. Lijkt me steviger. Een rits erin lijkt me ook wel wat. Ik hou van goed gesloten tassen.

Wendy Janssen zei

Ziet er allemaal toppie uit! Ik heb geen suggesties voor je tas, dat kun je zelf veel beter.
Groetjes, Wendy