dinsdag 3 april 2012

Speldenkussentjes-Pincushions

Katrien vroeg een paar dagen geleden om vandaag je speldenkussentjes te showen. Omdat ik naast een verzameling tassen ook nog een verzameling speldenkussentjes heb, laat ik deze graag zien.

Katrien asked a few days ago to show your pincushions today. Besides a collection handbags I also have a collection pincushions


                              
                              Deze heb ik in gebruik-Using these

                              
                               Gekregen-presents

 
                               Zelfgemaakt- Made by me

                              



Deze heb ik zelf ontworpen.

This one is designed by me

Groetjes Mai

21 opmerkingen:

Esther zei

Waauuww wat heb je er veel ;- D ze zijn Prachtig groetjes Esther.

Merel zei

Nou, jij maakt toch wel de kans om eigenaar van de meeste speldenkussens te zijn. Wat een verzameling en zulke bijzondere en mooie kussentjes zijn erbij! Leuk Hoor

Sylvia zei

Zoveel leuks om te maken en dan te bedenken dat ik gewoon niet 1 speldenkussen in huis heb! Saai he.Die beestjes op wieltjes vind ik vooral erg leuk!

Hilde zei

Wat leuk om jouw verzameling te zien en wat zijn ze leuk!

Hilde zei

Wat leuk om jouw verzameling te zien. Het zijn er best wel veel!

Satu zei

Lovely pincushions! If I have to choose, which one I like the most... I even can't decide! They are ALL so lovely ;o)

mieke zei

Jeetje, dat is een kast vol.
Er zitten hele leuke bij.

Cattinka zei

Oh hast Du viele schöne Nadelkissen, da hast Du aber fleißig getauscht.
LG
KATRIN W.

Nardy zei

Ook een mooie verzameling! Erg leuk allemaal.

Heleen zei

Wowwwwwww! Wat veel. En wat zijn ze gaaffff!!!Ja, ik ben stikjaoers!Moet nodig eens wat bij je komem freubelen!

Linda zei

Wauww....Ich hab nur eines..Oh
Aber Sünde um die zu gebrauchen
Liebe Grüsse Linda

Guusje, zei

Wat een mooie verzameling heb je. Ze zijn allemaal even mooi en bijzonder.

sylvia zei

Geweldig,wat heb jij veel en heel bijzondere speldenkussentjes!!!

katrien zei

Wat een leuke verzameling.
Enig die schoen en de vele anderen.Super.

Yvonne aka sommeke zei

Wooow, leuke verzameling kussentjes!
Die ronde met de uiltjes of de kippetjes vind ik super!

Janine zei

Oh je hebt echt een grote verzameling, favorieten voor mij, het klokje, het uiltje, het kopje en... De taart!!!! Geweldig Mai.

Ans zei

Wat een mooie speldenkussens laat je zien. Ik zie er zo wel een paar die ik ook zou willen maken. Groetjes, Ans

Sinta Renee zei

Beautiful colleciton of pincushions here! I love your little windmill design:)

Anita - Vlijtige Handjes zei

Er zitten hele leuke bij. Heerlijk zo'n verzameling. De kippen op stok en de uiltjes zijn voor mij favoriet.

Mistea zei

OOh - I love your pin cushion collection - lots of fun in your sewing space. The bright coloured windmill is gorgeous - super clever you.
The chicks are probably my favourite.
Thanks for sharing.

Jantine zei

Oh wat heb je er veel. Die met die uiltjes is schitterend, wat een werk moet dat geweest zijn!