zaterdag 21 april 2012

Open dag en kadootjes

Vandaag ben ik mijn tassen weer gaan ophalen bij  Wendy. Het was er gezellig druk geweest, ik heb veel complimenten gekregen op mijn tassen. Ze had het ook heel leuk uitgestald. De foto's zijn "geleend" van haar blog.




Today I went to pick up my bags, which where at Wendy's. She had open house and asked me to show some of my bags. She displayed them wonderfully. I borrowed the pitcures from her blog.




 Mijn Maxima-tas was wel een hit, ze had hem wel 6x kunnen verkopen.

They loved my Maximabag (the one in the middle), she could sell it several times.


En de Roda sokken zijn ook eindelijk klaar, wat is dat mazen een vreselijk werk. Ik heb het wel 10 keer uitgehaald. Vanavond gaan ze naar de nieuwe eigenaar, ben heel benieuwd hoe hij ze gaat vinden.



I finished the socks for my friend. What a terrible work to embroider the letters onto the socks. I had to start over about 10 times.
Tonight he will recieve them.


Zijn vrouw is ook binnenkort jarig en voor haar heb ik deze tas gemaakt. Helaas heb ik nu geen ptt postzakken meer en om moiie te vinden wordt ook steeds moeilijker. Dus als iemand weet waar ik nog mooie tassen kan uithalen, laat het me dan even weten.

His wife is having her birthday very soon, I made her this bag as present. This is my last postal bag. It's getting harder to find beautifull postal bags.

Groetjes Marie-Jozé

11 opmerkingen:

Cattinka zei

Hallo Mai,
Deine Taschen sehen im Display wunderschön aus, und die neue die Du gemacht hast ist auch wieder suuuuuuper.
LG
KATRIN W.

Linda zei

Ich finde deine Taschen sind auch der Hit.Die würde ich auch kaufen wollen....
Liebe Grüsse Linda

Janine zei

Ik vind het niet gek hoor, ik ken je tassen , ben zelf trotse bezitter van een maxima tas dusssss meid, keigoed!!! En je sokken, super!! Fijne avond nog.

Mistea zei

Amazing job on those socks and well done for persevering with the embroidery.
Your bags look lovely all set out for display.
Enjoy creating

Marie-José zei

Wauw, je hebt een aardige tassenverzameling. Leuk dat je ze mocht laten zien en dat er zo'n positieve reacties op waren. Ze zien er ook prachtig uit.

Jolanda zei

Wat een leuke tassen allemaal. Kan me voorstellen dat de Maxima-tas populair was, ik zou er ook wel een willen hebben :)

yvon zei

Ze zijn echt super mooi, stuk voor stuk en als je op marktplaats kijkt worden daar veel zakken te koop aangeboden.
http://kopen.marktplaats.nl/ps/hobby-en-vrije-tijd/stoffen-en-lappen/c1244.html?q=postzakken

Guusje, zei

Wat een mooie tassen zie ik hier prachtig en de sokken helemaal geweldig, ja mazen is een heel werk. De posttas is geweldig.

Cybele's patch zei

Leuk om je tassen zo bij elkaar te zien. Ze zijn allemaal even mooi.
De Roda sokken zijn goed gelukt. De ontvanger zal daar zeker heel blij mee zijn!

Simone de Klerk zei

Wat heb je veel mooie tassen gemaakt! En voor een volwassen man de sokken? Geweldig!!!
Ik weet wel waar je de stof voor de zakken kunt krijgen, maar niet de zakken zelf.

Yvonne aka sommeke zei

Terechte complimenten, je tassen zijn stuk voor stuk verschrikkelijk mooi!
Grappige sokken!