woensdag 7 maart 2012

Wol - wool

Langzaam herstel ik van een fikse griep, omdat ik zielig was heb ik mezelf verwend met deze mooie wol. Hij komt van hier. Zij verft haar wol zelf en heeft haar wolwinkeltje net weer gevuld. Nu nog bedenken welke sokken ik hier eens van ga breien.


Slowly I recover from a bad flu and I had to spoil myself, because I was feeling sorry for myself. I bought these lovely skeins of wool. I bought them here. She dies her wool herself and she just filled up her little webshop.


Vanochtend ook even achter de naaimachine gezeten en dit kleine naaldenmapje gemaakt voor in mijn brei-en haaknaaldenmap.


This morning I made this little needle case to but in my knittingneedles and crochethooksmap.

Groetjes Mai

10 opmerkingen:

Linda zei

Ich hoffe es geht Dir wieder besser..
Die Wolle ist sehr schön,was machst Du den mit der schönen Wolle?
Liebe Grüsse Linda

Janine zei

Oh jij ook al gevloerd, wie niet zou ik haast zeggen, van harte beterschap Mai!! En je mag je gerust vaker verwennen hoor, mooie wol en je tasje, erg leuk geworden!!
Doe rustig aan, groetjes van Janine

Heleen zei

Jaja, die Sylvia kan mooie wolletjes verven! Als Germa haar niet had ontdekt!!

Cybele's patch zei

Mooie wol. Ik zie uit naar je nieuwe sokken. Neem je volgende week een breiwerkje mee?

Jolanda zei

Wat een mooie dingen maak je, daarom heb ik je de Liebster award gegeven. (Zie koeenko.blogspot.com)

Mistea zei

Oh my that yarn is gorgeous colours - I look forward to watching your progress.
Handy place for the hooks and needles, I so need to make myself one of those.
Hope you are feeling much better and making some progress.

Yvonne aka sommeke zei

Oei, griep al helemaal weg?
Mooie wol heb je gescoord!

Anoniem zei

Gelukkig dat je weer wat beter bent
kun je lekker aan je sokken breien.
wat een mooie wol en het naalden mapje is ook weer zoiets leuks.
groetjes DINY

Simone de Klerk zei

Hopelijk ben je nu weer helemaal opgeknapt!
Echt heel mooie wol! En handig, zo'n mapje.
Fijne week!

Sylvia zei

Wat een schaamteloze reclame wordt hier voor mijn wolletjes gemaakt :P Maar het is altijd wel heel fijn om te zien dat mensen de dingen waarderen die je met zoveel liefde maakt! Nou hoop ik natuurlijk binnenkort ook foto's te zien van een mooi project met mijn wolletjes :D