maandag 19 maart 2012

Weekendje weg

Afgelopen vrijdagmorgen werd ik opgehaald door twee lieve dames en vertrokken we richting Ermelo. Daar hebben we samen met nog 30 andere dames een gezellig weekend gehad. Dit was mijn bagage, voordat ik vertrok werd me gevraagd of ik nog naar huis wilde komen.



 Last Friday I went to Ermelo for a great weekend. Together with 30 other ladies. This was my luggage.



Wat doe je zoal op zo'n weekend, natuurlijk was er eerst een HeMa overleg.

What do you do on a weekend like that, of course you have a meeting




Heleen heeft heel hard aan haar CWQ gewerkt en daarna aan een HeMa project.


Heleen worked very hard on her CWQ and after that she worked on a secret HeMa-project.


 Binnen de kortste keren was er een gezellige rommel in ons "hok". Iedereen werkte hard door aan zijn eigen projecten.

In no time we made a big mess in our room. Everyone worked hard on there own projects.

 Daarna was er een koffie en thee pauze.

We had sometimes a little break.


Maar vooral veel plezier hebben.

Having a lot of fun.
En wat heb ik gedaan, deze tas gemaakt (niet echt verrassend hè). We hadden ook huisdieren, in de boom zaten hele lieve aapjes. Die heel snel een nieuwe baasje hadden (het aapje heb ik niet gemaakt).


What did I do, I made a bag (what else?). We had also some pets, they were so cute (I didn't make that sweet monkey).


Daarnaast heb ik verder gebreid aan mijn sokken en deze twee sleutelhangers gemaakt. Al met al was het een heel gezellig weekend en nu is het echt weer even wennen dat ik weer alles zelf moet doen.

I also made these two key rings and I knitted on my socks. I had a great time and now I have to get back to my normal life.

Groetjes Mai

10 opmerkingen:

Heleen zei

Zucht.....wat hebben we genoten!

Janine zei

Oh dat zuet er inderdaad heel gezellig uit en je verhaal maakt het kompleet, wat leuk Mai zo'n weekend en je tas!!!! Helemaal het einde!! Groot kompliment!!!

feltfree på Åsly zei

Wat een prachtige tas. Waar zou ik dat patroon kunnen kopen?
Ik vnd hem echt geweldig.
Fijne dag Frederika

Cattinka zei

Das war ja ein tolles Wochenende, und es überrascht mich überhaupt nicht, dass Du eine Tasche genäht hast, und sie ist wieder sehr schön!
LG
KATRIN W.

Alice zei

Dat ziet er inderdaad heel erg gezellig uit op de foto's. Mooie tas heb je gemaakt!
Groeten, Alice

Cybele's patch zei

Ha Mai, de week begint goed met 'twee lieve dames'!Het was een gezellig en zeer vermoeiend week end......! Deze week dus maar gebruiken om bij te komen.

Linda zei

Das sieht nach einem sehr schönen Wochenende aus.Ja und die Tasche,ist wieder ein Traum..
Liebe Grüsse Linda

Sylvia zei

Ja ja, koffie en thee en dan danst Heleen al op de stoelen? ;D

Wat een ontzettend leuke tas, benieuwd hoeveel tassen jullie nu al hebben na al die Hema projecten. Kleine verslaving?

Stephanie zei

It is quite obvious you have a wonderful time!!!

Simone de Klerk zei

Gezellig ziet het eruit! En zag ik daar ergens een bril?