woensdag 28 maart 2012

restauratiewerkzaamheden

Deze tas heb ik al een hele tijd geleden gemaakt, maar de sluiting van de klep was eruit gescheurd. Ten eerste had ik dit niet verstevigd en ik denk ook dat ik teveel in de tas heb gestopt. En dan maar wurgen totdat de klep dicht gaat.


I made this bag a while ago, but the snap was coming out of the fabric. I think I stuffed to much junk in my bag and I didn't put any lining on the backpart.


Ooooooooh



Omdat de tas op zich nog in goede conditie was hebt ik restauratiewerkzaamheden uitgevoerd. Dit is de nieuwe klep met versteviging!

Because the bag was in a good shap, I did some restoration work. Now I put some lining in de backpiece.


Deze sokken zijn voor een vriend van mij die grote fan is van de voetbalclub Roda JC. De sokken zijn klaar, maar nu het moeilijkste deel het logo erop mazen.

These socks are for a friend of mine, he is a big fan of a soccerclub called Roda JC. The socks are finished, now the hard part I have to embroider the club logo on to the sock.

Groetjes Mai

7 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een geweldig mooie tas is dit en wat heb je hem prachtig gerestaureerd. De sokken zijn leuk en ja mazen heel veel plezier bij het afmaken.

Linda zei

Die Tasche finde ich so schöner:)))
Das mit dem Logo..das ist für Dich doch kein Problem,nee,nee.Das schaffst Du.
Liebe Grüsse Linda
Danke für den Tipp

Stephanie zei

I remember that bag and I love the shape! Glad you could salvage it.

Diana Schmitz / Quiltecke zei

Oh, what a great bag, nice colour
Have a nice week
Diana

Cattinka zei

Thank goodness you could fix the bag, because it is very beautiful.
KATRIN W.

Cybele's patch zei

Goed idee om er een heel nieuwe klep aan te zetten. Ziet er weer puik uit. Binnenkort staat de tas hier ook op de 'to-do'lijst'. Ik vind hem nog steeds zo leuk!

Cybele's patch zei

Vergeet ik nog: de sokken vind ik als Roda-fan helemaal te gek. Succes met mazen!