zaterdag 3 maart 2012

HeMa brei- en haaknaaldenmap en reclame

Tijdens het weekend dat ik bij Heleen ben geweest, heeft ze me haarfijn uitgelegd hoe ik deze map moest maken. In de map zitten onze haak- en breinaalden. Heleen had een korte tijd bedacht hoe de map moest worden en hij is ook geweldig geworden.
Het breimeisje voorop de map is geborduurd door mijn moeder.
Ik heb mijn map iets aangepast, omdat ik geen mooie set heb van losse breipunten met koord (die heeft Heleen wel). Als er veel interesse is weet ik uit betrouwbare bron, dat Heleen een patroon wilt maken en verkopen.


During my weekend visting Heleen, did she explain to me how I should make this map for our knitting and crochetneedles (are these the right words?).
The Loralie embroidery is made by my Mom. Heleen did a wonderful job designing this map.



Nu is onze set wel mooi compleet. Een mooie handwerktas, een tasje voor de breispullen en een mooie map. Heleen heeft ook nog een schattig naaldenmapje gemaakt. Die moet ik nog maken, maar omdat ik geveld ben door de griep is dat er nog niet van gekomen.



Our set is now compleet, a beautiful big bag, a small bag for our knitting project and the beautiful map with supplies. Heleen also made a cute needlecase. Because I came down with the flu, I wasn't able to make it yet. 




En nu de reclame Sylvia verft hele mooie wol. Ik weet dat ze bezig is met verven, dus binnenkort komen de nieuwe strengen bij haar op de site. Daarbij zijn de strengen niet te duur geprijst.

I love this shop. She colors her yarn herself and she isn't expensive.

Groetjes Mai

13 opmerkingen:

Heleen zei

Ja, ik moest wel snel hoor!! Er werd me dringend verzocht snel die map te maken want je spullen netjes moesten worden opgeborgen!!Zelf heb je hem ook snel gemaakt!En hij is prachtig! Wat hebben we een gave set he! Op naar het volgende HeMa project!

Cattinka zei

Hello Mai,
I like the new He-Ma project and your mothers embroidery fits the case perfectly.
The whole set is nice, you can be very proud of it.
KATRIN W.

Linda zei

Die Strickmappe ist der Hammer..
Super..und wo kann Frau das Muster kaufen?????
Liebe Grüsse Linda

Minet zei

Wow wat een prachtige set hebben jullie gemaakt.

Satu zei

Lovely set! And so yummy yarns too!!

creanita zei

Ben net bij Heleen langs geweest, maar de jouwe is ook heel mooi.....en toch weer anders. wat zijn jullie toch een creatief stel.....ze gaan toch wel mee naar het weekend??????

Guusje, zei

Wat een mooi set heb je, en wat handig alles zo bij elkaar en nooit meer iets kwijt of lang zoeken. De wol vind ik erg mooi.

Jasmijn zei

Wat een prachtige spullen! heel handig allemaal.
groetjes,

Janine zei

Beterschap Mai, ik hoop dat je er snel weer bovenop bent! En meid wat een leuke map heb je gemaakt, super mooi dat setje!!! Nu nog het naaldenmapje als je weer beter bent!! ;)

Antje zei

Die map is echt prachtig. En wat handig lijkt mij dat.
En dat garen is echt mooi, wat een leuke kleuren.
Als ik dat zie krijg ik zo zin om weer eens te gaan breien.
Groetjes, Antje

Cybele's patch zei

Gave map. Dat hebben jullie heel mooi gedaan. De hele set is trouwens erg leuk geworden.

Stephanie zei

Fantastic sewing/knitting set. The yarns look like they were plucked from a fruit stand. Delicious. Feel better.

Hennie zei

Mooie map hebben jullie gemaakt! (Een stuk makkelijker om te maken volgens mij, dan de map die ik bij Juudsquilts tegenkwam!)
Leuk zo, zo'n set bij elkaar!
Groetjes, en ik wens je beterschap
Hennie