woensdag 21 maart 2012

Alweer een tas- And again another bag

Ja alweer een tas. Dit is een tas die je ergens neerzet en niet overal mee naartoe sleept. Het is een kijk tas. Het was heel veel werk geweest, maar ben blij dat ik een keertje zoiets gemaakt heb. Want dit was de eerste en de laatste keer dat ik zo'n tas gemaakt heb.



Yes, I made another bag. It was a lot of work, but I enjoyed (most of the time) making this bag. But I'm not going to make such bag again. It's a bag that you don't carry around.



                  Naaldenmapje onder het quiltje- Needlecase under the little quilt.



Het kleine tasje is voor een vingerhoed-The little bag is for a thimble.



Tussendoor heb ik ook nog sokken gebreid. Een lekker fel kleurtje, mijn kleurtje.


Meanwhile I also made a sock. A very bright color, but it's my favorite color.


De andere sok moet even wachten, ik moet een paar Roda JC sokken breien voor een vriend. Ik heb ze inmiddels al drie keer uitgehaald omdat ik niet tevreden ben. Maar ik denk dat ik nu op de goede weg ben. Hij is 2 april jarig en dan moeten ze klaar zijn.

The other sock has to wait. I have to knit some socks for a friend of mine. In the colors of his favorite soccerteam. I ripped them already three times. But I think I'm on the right track now. He is having his birthday april 2th, the socks would be a great birthday gift.

Groetjes Mai

18 opmerkingen:

Jolanda zei

Het is inderdaad een kijktas, wat een mooie details allemaal. Kan me voorstellen dat het veel werk was en de laatste was ;)

Guusje, zei

Het is wel een geweldig mooie tas geworden en dan ook nog eentje waar je heel veel mee kunt doen geweldig. Leuk sokken ben je aan het breien.

Heleen zei

Het is een geweldig mooie tas! Zo mooi gemaakt. In het echt nog mooier.Je sok is weer keurig hoor! En succes met je Roda JC sokken!!!

Linda zei

Wouw...die Tasche ist der Oberhammer
Das kann ich verstehen,wenn das ein Einzelstück ist.
Aber ich finde sie wunderschön
Liebe Grüsse Linda

Oops-Lah zei

What a gorgeous little bag! I love it!

Conny's-blog zei

Wat een schoonheid die tas, prachtig. En er zit van alles op en aan, heel veel werk geweest maar daar is het resultaat ook na, knap hoor.........gr. conny......

Janine zei

Ja Mai, maar dan heb je ook wat, wat een beauty weer en al die leuke details helemaal top!!!

Ineke Hulzebos zei

Wat een geweldige mooie kijktas, zal best veel werk geweest zijn. En je sokken zijn mooi, leuk met verschillende steken. Fijne zonnige dag.

Hennie zei

Wat een prachtige tas heb je gemaakt! Ik kan me wel voorstellen dat je er heel veel werk mee gehad hebt, maar het was de moeite waard!!! En sokken...geweldig dat je dit kunt!
Groetjes, hennie

Fien zei

Wat een prachtige tas, dik de moeite waard.

Esther zei

Waaauw wat een prachtige tas en je sok ziet er ook erg mooi uit. Groetjes Esther.

Hilde zei

Ja, ik kan me voorstellen dat het veel werk was deze tas, maar wat een plaatje is het geworden! Zet hem maar op een mooie plek zodatie goed gezien wordt!

Cattinka zei

Noch mal eine Tasche... und schon wieder so eine Tolle!
LG
KATRIN W.

Sylvia zei

Wat een super leuke tas en ik durf er bijna niet over te denken hoeveel uren dit project gekost moet hebben! Wat een geduld! Maar wat een resultaat!

Stephanie zei

Love all of the sweet details!

Satu zei

So happy, fun and clever tote bag! Makes me smile, Wov ;o)

Dolores zei

You really did put a lot of work into that bag. I love the needlecase idea under the quilt and Sunbonnet Sue's purse being used to hold a thimble. I don't know how on earth you made such a small purse with a teeny tiny clasp. Wonderful, all of it.

Helena, Craft and Creativity zei

Beautiful house bag! :)