woensdag 15 februari 2012

Village Bag

De voorkant van mijn Village bag heb ik al eens laten zien, inmiddels heb ik al een zijkant klaar. We maken deze tas samen met een paar dames op een forum. En het was eigenlijk de bedoeling dat deze tas halverwege maart klaar zou zijn. De ander zijkant is al in de maak. Niet volgens het patroon, dat vond ik niet zo mooi en heb het aangepast naar mijn smaak.





I showed my front panel of my Village bag a while ago. I'm making this bag together with some ladies from a forum. The bag has to be finished in March, will I make it? I don't know. But I finished a side panel, the other one is almost finished. The side panels are different then the pattern, I ajusted it a little bite.

Groetjes Mai

12 opmerkingen:

Linda zei

Das wird wieder ein Kunstwerk....
Bin gespannt,wie sie wird..
Liebe Grüsse Linda

Janine zei

Ohh, wat staat ze er parmant op met haar tasje, geweldig leuk May

Nicole zei

That is very beautiful work.

Dolores zei

Sweet. Is that a button in her basket? I love the 3-D effects. I do hope you finish it in time. There are still a few weeks left of February.

Cattinka zei

Of course you will finish the bag just in time, I don´t have a doubt about that!
The panels look gooooooood!
KATRIN W.

lief handwerk zei

Wat maak je geweldig leuke dingen zeg. Vooral die tassen zijn erg mooi.Mijn complimenten. Groetjes, Ieke

Anja.M zei

Dat ziet er heel erg mooi uit.
Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat.
Quilt groetjes Anja.

Guusje, zei

O wat is hij geweldig mooi. En wat mooi om te zien.

Hennie zei

Dit wordt een mooie tas zo te zien! Wat een leuk project om dit samen te maken!
Groetjes, Hennie

Stephanie zei

Love all of the little details. Sew cute!!!

Dea zei

Dat wordt weer een kunstwerk! Al die kleine details, prachtig.

Terray zei

Wauwww dat ziet er even mooi uit! Schattig zeg!

Groetjes
Tertia