zondag 26 februari 2012

Breien

Deze yarnholder zag ik op de blog van Yvon, helaas is hij in Nederland nergens te koop. Ik heb de link van Yvon doorgestuurd naar een oom in Canada, die heel handig met hout is. En kijk eens naar deze beauty.




I saw this yarnholder at Yvon. I mailed the link to my uncle in Canada, he is an incedible carpenter. Isn't she a beauty.


 Een tijdje geleden heb ik beenwarmers gebreid en het randje gehaakt, inmiddels heb ik ook de polswarmers klaar. Nu moeten de beenwarmers weer opnieuw gemaakt worden, omdat die ik gemaakt had te strak om mijn been zaten. Op de onderstaande foto staan mijn polswarmers en een beenwarmer die mijn collega aan het maken is. Haken kan ze nog niet, dus heb ik het randje er even aangehaakt.


 A while ago I made the leg warmers, now I made also the wrist warmers. I still have to make another pair of legwarmers, because I made them to tight.
The grey leg warmer is made by a collegue of mine. I taught her to knit, now I have to learn how to crochet.


En deze sokken voor mij.

And these socks will be for me.

Groetjes Mai

14 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Wat een mooi cadeau!! En nog zo persoonlijk. Heel waardevol.
De beenwarmers zijn echt heel mooi.
Wat is dat trouwens voor een bloem?

Guusje, zei

Wat een mooie en handige bolhouder en deze is wel heel speciaal. Je armwarmers vind ik geweldig mooi geworden.

Janine zei

meid wat lief van je oom en wat leuk die onderkant, je polswarmes zijn geweldig, leuke kleur die sokken ☺

Linda zei

Wauw,was es doch alles gibt...Finde ich aber sehr schön,ich nehme die Wolle von innen,dann ist es auch gut..
Der gehackte Rand ist super..
Liebe Grüsse Linda

Hennie zei

Wat een geweldige garenhouder heb je gekregen! Prachtig! En wat een mooi gehaakt randje heb je langs je polswarmer gehaakt!(Handig zo'n collega!)
Groetjes, Hennie

Cattinka zei

I see you got addicted to yarn also! Have lots of fun knitting and crocheting! The things you made are very nice.
KATRIN W.

Francien zei

Oh wat lief van je Oom....ik heb er zelf een gemaakt van een houten keukenrol houder...draaischijf van hout met een gat erin van de grootte van de bodem erop en een deurstopperdop erop...werkt prima......wat zijn je breisels/haaksels leuk!! het ziet er heel mooi uit....het breien en haken zie je steeds meer op de blogs nou...altijd leuk om tussendoor te doen......succes met alles...groetjes Francien.

~THEA~ zei

Hihihihi....en dat via Canada?

Prachtig!

Heeft hij mooi gedaan!

Zoiets in het klein heeft manlief ook voor mij gemaakt. Om de rolletjes lint op te zetten! Natuurlijk niet zo mooi als deze........

Je polswarmers zijn ook mooi. Je ziet ze erg veel op Duitse blogs.

Fijne week.

Groetjes Thea ♥

Anoniem zei

mooi mooi mooi Gerrie

Wieke van Keulen zei

Dank voor je reactie op mijn weggeefactie. Jouw blog verdwijnt steeds uit beeld, omdat ik dan als volger er weer uit wordt geknikkerd. Ben je weer gaan volgen; op hoop van zegen. Ik heb oor jou lootje nr 22 gemaakt. Volgende week vrijdag, 9 maart vindt de trekking plaats. Nu maar hopen dat je geluk hebt. Groeten, wiekevankeulen.blogspot.com

Michele zei

Amazing yarn holder! Great craftsmanship! Your creations are beautiful :-)

Ulla's Quilt World zei

They are so lovely! Thank you for your lovely blog! I love Japanese patchworks.
www.quiltworld2.blogspot.com
Hugs, Ulla (from Finland)

Yvonne aka sommeke zei

Complimenten voor de handige oom!
En je been- en armwarmers zijn knap!
Goe weekend!

~THEA~ zei

Bedankt voor de tips! Ik denk niet dat ik er een tas van ga maken, maar je weet het nooit!
Ik vind het eigenlijk meer geschikt voor die kleine beursjes en toilettassen en pennenzakjes!

Ik heb Woensdag de tas bewonderd die je voor Janine gemaakt hebt.
De binnenkant was ook tafelzeil?

Mooie tas hoor! Hij zag er goed uit!

Fijn weekend.

Groetjes Thea ♥