donderdag 19 januari 2012

Swap

Vandaag had ik een spannende afspraak en wel met Janine. Een tijdje geleden stelde Janine een swap voor en daar ben ik altijd wel voor te vinden. Maar ik heb Janine behoorlijk op de proef gesteld, want ik was niet klaar op de afgesproken tijd. Wat is het toch moeilijk om een tas te maken voor iemand die je alleen maar via het internet kent. Maar vandaag was het dan zover. Ik heb een hele mooie doos gekregen, nou ja eigenlijk 3 dozen. Kijk maar eens. (ik heb de foto's van haar blog gestolen)



Today I had an excited date with Janine. A while ago Janine suggested a swap. But I was late with finishing my part of the swap, so she had to wait. It's very hard to make a bag for someone you only know through blogging. But today we met and we had a great morning. She made me a beautiful box, in fact there are 3 boxes. (I stole the pitcures from her blog).




 De inhoud van dit doosje heeft ze ook zelf gemaakt. Het is echt ieniemini.


She made those tiny quilting suplies.


Dit heb ik gemaakt, de achterste tas heb ik aan Janine gegeven. Ik vond hem zo leuk dat ik hem ook maar meteen voor mij hebt gemaakt. Nu weet ik hoe ik moet maken, want er is geen patroon aan te pas gekomen. Telkens weer passen en meten en weer uithalen.


I made this bag for her and one for me. The one in the back is hers. I know now how to make them. Because I didn't use any pattern. I cut, sew and unpicked and sewed again.



De achterkant was wat kaal, dus die werd opgevrolijkt met een sleutelhanger.

The back was boring, so I attached a keychain.




We hebben een gezellige morgen gehad. We hebben afgesproken dat ik een doos bij Janine ga maken. Nu gaan bedenken welke, want ze heeft zoveel leuke dozen.


We had a lovely morning. And I'm going to make a box with Janine. But now I have a problem, she has so many beautiful boxes.

Groetjes Mai

14 opmerkingen:

Stephanie zei

Fun swap--your both gave and received very thoughtful handmade gifts.

Janine zei

Jes. Ik ben super blij met mijn tas. Loop hier vrlijk mee rond te pronke. Meid wat ben jij een kanjer. Ik kan het alleen maar herhalen. Je zou er je beroep van kunnen maken. Ik ben in elk geval supersuper blij en trots op dit kunstwerk door jou gemaakt!!!!

The Quilt Witches zei

Wow wat een mooie doos...ik hoop dat je hem mee neemt naar de bee...weet zeker dat Mariëlle deze ook wil
maken.

Gerda

Cattinka zei

You can always make another bag for Janine if you have to have anotherone of her boxes. It is nice that you met her in person and want to meet again to be creative. Have a good time at the next meeting.
KATRIN W.

Linda zei

Die Taschen sind der Hammer super...
Ja ich glaube auch,dass Du sehr viel von den Taschen verkaufen könntest
Super.....
Die Doos ..was eine schöne Arbeit..
Liebe Grüsse Linda

Guusje, zei

Wat een mooi en bijzonder doosje is dit en de tas ook al zo mooi. Een erg geslaagde swap.

~THEA~ zei

Hoi May,

Dus die ontmoeting was vandaag? Dat had ik niet begrepen van ons Nientjuh! Dacht dat het al eerder was! Prachtige tas, en ook de boxen. Er is niemand die dat zo mooi kan als onze boxenkwien!!

Alvast een fijn weekend.

Groetjes Thea ♥

Yvonne aka sommeke zei

Wat een fijne ruil, beide dames zijn beloond met mooie dingen!

Bietje zei

Wauw wat een mooie dozen, leuk als setje en ze passen ook nog in elkaar. Als dat geen verwennen is. Maar eerlijk is eerlijk. Jouw kunstwerk mag er zeker ook zijn. Gave tas, lekker stoer en toch handig. Moet je inderdaad je beroep van gaan maken.

Cybele's patch zei

Jullie hebben beiden goed je best gedaan. De tas is weer een echte Mai-tas. De dozen zijn ook super. Zou ik hier heel goed kunenn gebruiken.

Dea zei

Nou, dat is wel een geslaagde ruil! De doosjes (met inhoud) zijn prachtig, net als de tassen. Jullie zijn beiden heel precieze werkers zo te zien. Mooi hoor!

Esther zei

Wat een leuke doosjes en je tassen vind ik weer helemaal TE GEK. Super mooi.Fijne week Groetjes Esther.

Simone de Klerk zei

Wat een leuke swap! Die hele kleine dingetjes zou ik wel eens willen zien. Lijkt me zo mooi!

allerlieblichst zei

Both bags are georgious! Very well done ! I like your blog ! Greetings to you , Christiane