woensdag 25 januari 2012

Socks

Mijn tweede paar boerenklompensokken is klaar. Ze zijn voor mijn schoonzusje die heeft altijd koude voeten (net als ik). Ze zijn gebreid op rondbreinaald en het patroon Schemering komt uit het boek 2 sokken tegenlijk breien van Melissa Morgan-Oakes. Ze zijn niet helemaal foutloos.


This is my second pair of knitted socks. These are for my SIL, she has always cold feet (just like me). It's knitted on a circulair needle and the pattern Twilight is from the book 2-at-a -time Socks by Melissa Morgan-Oakes. I made a few little mistakes.



Morgen gaan ze naar hun nieuwe eigenaar, ben benieuwd. Zo ik ga maar weer eens een tas maken.

Tomorrow will she recieve them, hope she likes them. I'm off making a new bag.

Groetjes Mai

12 opmerkingen:

Janine zei

Ik ben goed aan het kijken, dat is toch niet van die wol gemaakt die je gelocht had of wel? Dacht nl dat dat grijs was ;). Maar wat zijn ze leuk en je schoonzus zal er vast blij mee zijn, geen koude voeten meer! ;))

Cybele's patch zei

Lekker fleurig, echt iets voor deze saaie wintermaand.

Linda zei

Schön bunt,das gibt sicher warme Füsse..
Liebe Grüsse Linda

Rossana zei

These socks are adorable! I love them!

Anja.M zei

Enig die sokken lekker kleurrijk.
Quilt groetjes Anja.

Rossana zei

I love these adorable socks! A very good iob!

Stephanie zei

Perhaps the only thing better than polka dots are handmade striped socks!!! They're wonderful.

Rossana zei

Beautiful socks, i love them!

MooZ KaartenFabriekje zei

Wat een leuke vrolijke sokken! net zoals je eerste paar. Heerlijk warm als je koude voeten hebt in bed.
Knap hoor, want mij lukt het niet. Ik ben een jaar terug begonnen, maar verder dan de hiel ben ik helaas niet gekomen.

groetjes, Monique

Guusje, zei

Wat zijn ze leuk en ontzettend vrolijk.

Heleen zei

Wat zijn ze mooi!! Nou je mag trots zijn op jezelf hoor! Breit maar zo ff een 2de paar sokken.

Michele zei

Fun socks :-)