zaterdag 7 januari 2012

Pips

Ik ben een PIPster, kijk maar eens bij Stephanie. Dit jaar zal voornamelijk bestaan uit het afmaken van tassen.


I have become a PIPster, go over to Stephanie and take a look. This year will I finish a lot of bags. This month I want to finish this quilt. I only need to quilt the border and put the binding on it.


Deze maand ga ik verder aan deze quilt, alleen nog de border quilten en de bies eraan zetten.



Dit tasje is een HeMa-project. HeMa staat voor gezamelijke projecten die Heleen en ik samen maken. Een probleem we wonen ongeveer 300 km van elkaar.

This bag is a HeMa-project. HeMa are projects which Heleen and I make together. There is one problem we live about 300 km apart from each other.

Dit is ook een HeMa-project- This is also a HeMa-project.


Deze tuniek wil ik aan het einde van de maand klaar hebben.

This tunique has to be finished by the end of the month

De eerste 3 PIPs zijn klaar. Allereerst 2 tassen, die eindelijk klaar zijn. De tassen lagen al vanaf november op me te wachten totdat ik ze eindelijk af had. Helaas kan ik ze nog niet laten zien, omdat eentje ervan een swap kado is ( en ze leest mee).


My first 3 Pips are finished. First these 2 bags I finally finished, they were waiting for me from last November. Unfortanely I can't show you them, because one of them is a swapgift (and she reads also my blog)

En ik heb mijn allereerste sokken gemaakt. Al maanden kijk ik al naar patronen van sokken, maar ik wist niet hoe ik ze moest maken. Voor kerst heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben begonnen. Al met al ben ik tevreden, alleen over de teen ben ik niet helemaal tevreden. De volgende keer ga ik die anders maken.




I wanted to make socks for months, but I didn't know how. Just before Christmas I just started and today I finished them. I'm not satisfied with the toes, I will do them different next time.

Groetjes Mai

12 opmerkingen:

Terry zei

What a lovely quilt! And great socks too! :0)

Linda zei

Hallo Mai
da hast Du aber viel zu tun,im neuen Jahr.Aber so wie ich sehe ,hast Du alles unter Kontrolle und es werden wieder sehr schöne Taschen enstehen
Liebe Grüsse Linda

Simone de Klerk zei

Jij hebt ik niet stil gezeten! Mooi,die sokken! Heerlijk he, dingen te kunnen aftikken van je lijst.

Janine zei

'ze'. Is nu met een loep aan het proberen om de bocht te kunnen kijken, maar helaas.... Ik kan alleen maar zeggen eat ziet die flap er spannend uit... Maar ja is het die van 'ze' of die van jezelf 😃 en ik verheug me op je pipprojecten. Dat kunnen alleen maar kanjers worden. Btw heb je dat boeje bij je HeMa project? Ik heb het nl... Ongebruikt. Dus als ik je er blij mee kan maken? Neemt 'ze' het wel mee. 😃

Stephanie zei

Terrific socks. I think you're off to a great start on your Pips!

Michele zei

Love your socks! I plan to be a pipster too!

Esther zei

Je sokken zijn Prachtig, ben benieuwd naar je PTT tassen, groetjes Esther.

Dea zei

Je hebt weer lekker veel onder handen. Leuke projecten!

Dolores zei

I love your socks. Your tension is so even for both socks to come our identical. Good luck on finishing up projects that have been started.

Sew Useful Designs zei

Hi Mai! :-)

You've done so well to achieve three finishes~!!! As always, your bags are delightful! I'm amazed by your knitting - I really should learn how to knit and crochet! Well done sweetie!

Speatk to you soon!
Vikki xoxoxoxo

Minet zei

Je bent druk geweest. Ik vind je HeMa tas geweldig.
Groetjes,
Minet

Heleen zei

LEUK LEUK LEUK!!! Ik zie dat ik ook snel met ons HeMa project verder moet.