zondag 29 januari 2012

Het is rustig hier- It's quiet here

Laatst was ik het Fair-isle breien aan het oefenen, nu ben ik begonnen om 24 kleine handschoentjes te breien. Ik brei dit samen met een lieve vriendin/hobbymaatje. We hadden afgesproken om 3 handschoentjes per maand te breien. Eigenlijk heb ik er al drie gebreid, maar de eerste is in de pedaalemmer geland.



 
Two weeks ago I practise Fair-Isle knitting. I started a new knitting project, I'm going to knit 24 little mittens. I'm doing this together with my dear friend/craftspal. We decided to knit 3 mittens per month. I have knitted 3, but the first landed in the tracecan.


In het kerstpakket van mijn werk hadden we dit jaar een muffinmaker zitten. Dus vandaag uitgeprobeert, wel kleine cupcakes. Volgens DS smaken ze wel lekker.


With Christmas I got from my boss a muffinmaker. I tried it today, the cupcakes are small. But according to DS they tast very good.

Groetjes Mai

9 opmerkingen:

Dea zei

Wat een schattige wantjes! Heb jij de quilt challenge van sew cal gal al gedaan en gelinkt deze maand? Ik nog niet, mijn garen doet vervelend!

Stephanie zei

Darling little mittens. Looks like your patience is paying off.

Linda zei

Die Socken sind so schön klein....schöne Taschenanhänger...
Liebe Grüsse Linda

Janine zei

Helaas zie ik niks op de laatste foto, alleen een zwart vel. Maar die handschoentjes zijn zo leuk. Ook voor de kindjes in het ZH? Leuk May!!

Janine zei

Ahaaa, nu zie ik de laatste foto ook, yammie!!!

Cattinka zei

Hello Mai,
the gloves look cute, and will make a nice advent calendar this year.
Have a nice sunday
KATRIN W.

Francien zei

Je sokken zijn prachtig geworden Mai en wat een leuke wantjes...lijkt me hartstikke moeilijk om te breien...draad achterlangs voeren enz en op vier naalden...pfft....niets voor mij....en de muffins lijken me heerlijk!! groetjes Francien.

Heleen zei

Goed zo! Je hebt de smaak te pakken. Ze worden nu mooi. En ze verzinnen ook steeds weer wat he! Een muffin maker!!! Zo komen we toch om in de apparaten. Groetjes je vriendinnetje!

Guusje, zei

Wat een leuke wantjes en de muffins heerlijk. leuk zo muffinmaker.