zaterdag 24 december 2011

Merry Christmas


Ik wil iedereen die hier wel eens op bezoek komt een mooie kerstdagen toewensen.

I want to wish everyone a Merry Christmas.


 Dit is mijn nieuwe verslaving c.q. uitdaging, het breien van sokken. Van de effen kleurtjes ga ik iets anders maken maar dat zien t.z.t nog wel.

This is my new addiction or challenge, knitting socks. The solid colors yarns is for something different, you will see it in time.


Ook nog even een dikke col gebreid, voor de strenge winter????

I have kniited a big cowl, for the cold winter that has to come?????

Groetjes Mai

19 opmerkingen:

Terry zei

Merry Christmas! :0)

Bietje zei

Zo, dat is nog eens een col. Jij komt de winter wel door. Fijne feestdagen met familie en vrienden gewenst.

Guusje, zei

Mooie wol en wat een mooie col heb je gemaakt die is heerlijk warm. Ook voor jouw en je dierbaren fijne kerstdagen.

Stephanie zei

Lovely cowl. Winter hasn't arrived here yet either! I'll just bet handmade socks are the best. Looking forward to the creative goodness you'll be sharing in 2012.

Hilde zei

Lieve Mai, jij ook gezellige kerstdagen en ga zo door in 2012! Wat een leuke kol heb daar! ;) Daar kom je de koude winter wel mee door!

Rossana zei

I wish you Merry Christmas and a Sparkling New Year!
Tanti Auguri
Rossana

Heleen zei

Mai, jij ook hele fijne kerstdagen samen met je man en zoon. Voor de jaarwisseling spreken we elkaar nog wel. Je col is toch prachtig. Zeker voor een eerste breiproject. Chapeau!!En die andere projecten....daar weet ik natuurlijk van.

Francien zei

Hele gezellige Kerst wens ik jou ook Mai en een heel gelukkig en gezond 2012...groetjes Francien.

Linda zei

Danke das wünsch ich Dir und deiner Familie auch.Alles liebe für 2012
Liebe Grüsse Linda

Marcha zei

Jij ook fijne en warme kerstdagen gewenst! Veel succes met je nieuwe hobby!

Chrissie zei

Fijne kerstdagen Marie José voor jou en je gezin.
Wat een zalige sjaal, oh die zal goed van pas komen, want het gaat een koude winter worden wordt gezegd!!
Liefs Chrissie

Janine zei

…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Feliz' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Navidad . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥

Ook voor jou en je gezin hele fijne kerstdagen, tot snel. Enne, die col is super mooi! Groetjes van Janine

Cybele's patch zei

Eerste Kerstdag is alweer voorbij. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
Mooie wolletjes. Sokken breien is ook verslavend. Pas maar op! Je col is prachtig geworden. Knap gedaan. Laat de winter maar komen!

Michele zei

Merry Christmas!

~THEA~ zei

Hoi Mai,

Die heb je nog niet nodig!! Misschien volgend jaar??

…....... /)
……... ( , )
….….|░░░|
……..|░░░|☆ merry _(♥)_
…..@|░░░|¸.¤“˜¨christmas.
.¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨
…¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨happy new year.
…¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2012****.
*♥*.

Fijne Kerstdagen,
Frohe Weihnachten,
Glaedelig Jul,
Merry Christmas,
Joyeux Noel,
God Jul,

Liefs van Thea ♥

Sew Useful Designs zei

Seasons greetings to you Mai!

Wishing you love, laughter, good health and prosperity in 2012 - together with lots of spare time for sewing, and knitting!!!!!!

Lots of love to you and your family, my dear friend!

Vikki xoxo

Simone de Klerk zei

Ik hoop dat je mooie dagen hebt gehad!
Wat is de col prachtig! Heerlijk, met dit weer.
Succes met je nieuwe uitdaging!

Wieke van Keulen zei

Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog. Ik dacht dat ik je volgde, omdat ik via Heleen je granny's vest had bekeken, maar waarschijnlijk niet het juiste knopje ingetoetst. Nu wel dus. Wat een prachtige cowl heb jij gebreid. Heb je hiervoor de patentsteek genomen?

Madammeke Ongeduld zei

aan sokken breien begin ik niet kan niet met 4 naalden overweg, wens je nu ook een voorspoedig en gezond maar vooral een creatief 2012 toe