vrijdag 9 december 2011

HeMa-project en andere projecten- HeMa-project and other projects

Eindelijk is mijn granny HeMa vest klaar. Heleen was al een hele tijd geleden klaar. Ik moest een paar keer achteruit haken. Maar uiteindelijk ben ik tevreden met het resultaat. Ik heb 78 grannies gehaakt. Het volgende HeMa project wacht op uitvoering.


Finally I finished my granny HeMa vest. Heleen finished her vest a while ago. I had to crochet backwards a few times. I made 78 grannies. The next project is waiting to get made.


 Dit is waar ik nu mee bezig ben. Het is een kerstkado, ik weet niet of het af is met kerst.


This is what I'm working on right now. It's a Christmas gift, but I don't now it will be ready before Christmas.


Dit zijn de boompjes die de Totaal-Quilters hebben gemaakt (zie vorige blogpost).

These are the trees that the Totaal-Quilters made (see my last blogentry).

Groetjes Mai

16 opmerkingen:

Willy zei

Hej Mai, ik kom hier via het vest van Heleen en was benieuwd naar die van jou. Al even prachtig, hele mooie kleuren, het staat je goed.
Ik zie hier ook hele mooie tassen!
Fijn weekend, groetjes

Hennie zei

Wat een super leuk vest is dit geworden. Ha, ha hoe bevalt dat achteruit haken?
Mooie kerstboompjes! En succes met het maken van je kerstkado.
Fijn weekend,
Groet, Hennie

Stephanie zei

Lovely granny vest. I'm still hoping to make a granny blanket one day.

quilting Jeannet zei

Prachtige vesten hebben jullie gemaakt, ik vraag me af wanneer jullie als duo door de echte HEMA ontdekt worden.....

meijra zei

Mai ik vind hem heel erg mooi, en ook de kleuren heb je mooi uitgezocht.
gr. Meijra

Linda zei

Die Jacke ist super geworden.
Ich wünsche Dir eine schöne Zeit.
Liebe Grüsse Linda

Esther zei

Wat een prachtig vest en wat een werk, hij staat je erfgoed, fijn weekend groetjes Esther.

Heleen zei

Je vest had ik natuurlijk op de voet gevolgd. Het is toch een mooi eindresultaat geworden. Die quilt en achterkantstof is geweldig!!! Hele leuke boompjes hebben jullie gemaakt. Zeer geslaagd.

Hilde zei

Heerlijk om zo bezig te kunnen zijn met allerlei projecten met mooie resultaten! Die boompjes staan mooi te pronken en het vest staat je goed!

Wieke van Keulen zei

Practig, je granny vest. Echt HeMa...

sommeke zei

Wooow zeg, wat een mooie vest!
Héél leuk!

Guusje, zei

Wat is jouw vest ook geweldig mooi geworden en hij staat ook al zo mooi. Leuke boompjes hebben jullie gemaakt, de stoffen zien er erg vrolijk uit ben benieuwd wat voor moois je hiervan gaat maken.

Jantine zei

Wat een leuk vest is dat geworden....

Janine zei

super mooi je vest, wat een werk maar het ziet er prachtig uit. en de bompjes zijn zo leuk!! veel groeten van janine

Cybele's patch zei

Wat is dat een grappig vest geworden. Jij krijgt het niet koud hoor. Je kerstboompjesprojekt lijkt heel geslaagd. Wat ben je toch een creatieveling.

Simone de Klerk zei

Wat zijn de boompjes leuk geworden! Jammer dat ik er niet was.