zaterdag 31 december 2011

Bye 2011 and hello 2012





Nu het jaar bijna ten einde gaat wil ik nog even de werkstukken die afgelopen jaar gemaakt heb met jullie delen. Allereerst mijn creaties van stof.

At the end of this year I want to share my projects I made this year. First the projects made of fabric.



Ik had me voorgenomen om elke maand een tas te maken, het zijn er 14 geworden (nou eigenlijk 13 tassen en een klein toilettasje).

I made a promise to myself I would make one bag a month. I made 14 ( 13 bags and one small toiletpurse)



In 2011 kwam er een nieuwe verslaving bij en wel garen.

In 2011 I got another addiction YARN.






Ik wil iedereen bedanken die hier op bezoek komt en een reactie achterlaat, dat is zo leuk. Hopelijk komen jullie volgend jaar ook weer af en toe hier binnenvallen. Er staat weer veel op het to-do lijstje.
En iedereen wens ik een

Gelukkig en creatief 2012

I want to thank everyone who comes over for a visit and leaves a comment. I hope you come back next year, I have a lot on my to-do list.
And for everyone a

Happy and creative 2012.

Groetjes Marie-Jozé

17 opmerkingen:

Stephanie zei

You have a very productive year and lots of pretty projects. Happy New Year!!!

Rossana zei

I wishing you Happy New Year!All the best!

Esther zei

Wat een leuke mooie dingen heb je dit jaar gemaakt, ben benieuwd wat je ons volgend jaar allemaal laat zien, wens je een gelukkig gezond en creatief 2012 lieve groetjes Esther.

Terry zei

Look at all the lovely things you made in the past year! Happy New Year to you! :0)

Janine zei

Gelukkig nieuwjaar Dat het jaar je brengen mag wat je wenst. En vooral veel nieuwe inspiratie en vreugde aan knutselen. Je werkstukken zijn allemaal stuk voor stuk prachtstukken



Groetjes van Janine

Heleen zei

Wowwwwww, wat heb jij mega veel gemaakt!!Ik wens jou en je DH en je DS een heeeeeeeel gelukkig nieuwejaar. En dat we maar zeker net zoveel projecten samen maken als vorig jaar!En dat we elkaar nog veeeeel meer zien.Dikke kus aan jullie allemaal.

Marianne zei

Oooh dat ziet er mooi en gezellig uit. Leuk dat je zo alles bij elkaar gezet hebt leuk overzicht.
groet, Marianne

Cattinka zei

Hi Mai,
you have been very busy last year ist is fun to see all the projects you worked on together in one post.
Stay creative, and of course I will keep coming to your interesting blog.
KATRIN W.

Guusje, zei

Wat heb je veel gemaakt dit jaar en allemaal even mooi geweldig hoor. Ook voor jouw en je dierbaren een goed gezond en creatief 2012 gewenst.

Ineke Hulzebos zei

Gelukkig en gezond 2012! Groetjes Ineke Hulzebos

Satu zei

Happy new Year, Mai! Such a creative year behind of you... so many eye candies for us to share! I'm looking forward to next year and what shall we see then ;o)

Cybele's patch zei

Wow zeg, dat is heel wat! Petje af.
Gelukkig Nieuwjaar Mai!

marijke's crea zei

Allereerst de beste wensen voor 2012!
Wat een productief jaar heb je gehad prachtige werkstukken gemaakt!
Ben benieuwd wat voor moois je in dit jaar laat zien!
groetjes Marijke

creanita zei

Jeetje MJ..... wat heb jij een hoop mooie dingen gemaakt..... gaan we een showtje krijgen tijdens het quiltweekend?????? of geeft de juf een workshopje weg????? groeten en een heel gelukkig en creatief jaar gewenst, ook voor je familie.

Francien zei

Nou jouw hoef ik geen creatief jaar te wensen Mai...dat zit wel goed....maar wel een heel gelukkig en gezond jaar wens ik je toe....
en ja....de krans is leuk om te maken met allerlei persoonlijke dingetjes...het heeft wel een tijd geduurd hoor voor hij vol was en op het laatst pastte er niks meer op...de uiltjes en viltenhartjes waren het laatste....hij is heel zwaar ook en blijft voortaan lekker hangen waar hij hangt...vind het wel jammer dat de rest die ik nog heb er niet meer oppast...dit was de grootste krans die ik krijgen kon...dus overpakken is geen optie en weet niet of ik het dan ook zo krijg....wat anders zoeken dan maar op het op te slaan allemaal...maar ik dwaal af.....ik wens je succes met het maken van de jouwe...ben benieuwd hoe hij gaat worden en met wat allemaal..heel veel plezier bij alles wat je maakt....groetjes Francien.

Noni zei

Awwww...wat een lief molentje :)

Dea zei

Gelukkig nieuwjaar!
Wat heb je veel gemaakt! En allemaal even mooi, zo knap!