zaterdag 12 november 2011

High tea


Afgelopen woensdag was ik hier, bij haar. Heleen had een kerst high tea en ik ben helemaal naar het noorden gereisd om haar te helpen.


 Last Wednesday I went to her. She had a Christmas high tea and I went to her to help her.




Er was een mooie tent opgebouwd, waar enkele mooie dingen uit de winkel stonden. Deze heren heetten de dames welkom ( het zijn toch schatjes).






The high tea was in a tent and these three cute guys welcomed the ladies.



En zo ziet de winkel uit. 

And this is how the shop looks.


                               Mai,         Heleen,       Bettina

We hebben het met ons drieën een geweldige dag gehad. Aan het eind van de dag waren we ook helemaal op. Ik heb die nacht heerlijk geslapen in de bed & breakfast van Heleen. Volgend jaar ben ik weer van de partij.

We had a great day with the 3 of us. At the end of the day we were so tired. I slept like a rose in the bed & breakfast of Heleen. I will go and help Heleen next year.
  


Heleen heeft echt een vreselijke winkel, ze heeft zoveel leuke dingen in haar winkel. En ik heb me echt moeten beheersen om niet teveel te kopen. Hier zie je me kwijlend in de winkel rondlopen.

Heleen has a terible shop, she has so many nice things. I had to control myself not to buy everything. Her you see me drowling in the shop.



 Dit is wat ik heb meegenomen uit Het Plakhuis. De slofjes heb ik van Heleen gekregen, ze heeft die speciaal voor mij gehaakt (hihi).



This is what I took with me from the Plakhuis. Heleen made these slippers especially for me (hihi).

Groetjes Mai

14 opmerkingen:

Stephanie zei

I would love to attend such a lovely Christmas High Tea. Everything looks so festive.

Michele zei

Love the slippers :-) What a lovely time with friends in a beautiful shop!

Terry zei

Looks like you had a lovely time! Love the slippers! :0)

Bietje zei

Christmas High Tea? Beetje vroeg, maar wel ontzettend gezellig en lekker natuurlijk.
Jullie zagen er prachtig (en matching) uit. Die pantoffeltjes kwamen natuurlijk prima van pas na zo'n vermoeiende dag, nietwaar.

Diana Schmitz / Quiltecke zei

Hello Mai,
your slippers are so great.
Have a nice weekend
Diana

Cattinka zei

Thanks for taking us along, you show such beautiful pictures.
KATRIN W.

Marie-José H zei

Het ziet er reuze gezellig uit op de plaatjes. Maar het is zo'n eind uit de buurt dat even langswippen er niet inzit.

Heleen zei

Wat hadden we het leuk he! Super dat je helemaal naar me toe kwam.

Sew Useful Designs zei

Oh Mai, I wouldn't have any money left at all if I visited Heleen's shop! It is beautiful!!! LOVE those slippers, too! You all look so wonderful dressed up!

Hugs! Vikki xo

Janine zei

wat ziet dit er leuk uit Mai en je ziet er super goed uit ook, als ik zo vrij mag zijn om te zeggen ☺ vlg mij kloppen allen de namen niet bij julie groepsfoto? Erg leuk logje, ik ga snel eens kijken waar het plakhuis ligt. ☺

Francien zei

Oh wat lijkt me dat hartstikke gezellig Mai....een Cristmas High tea!!! de sfeer alleen al....hier in het dorp is een "proeverij"waar ze losse thee verkopen ( vandaar mijn "goedhumeurthee en de tovenaar`s kruidenthee) en je ook een afspraak kunt maken voor een high tea...ik heb het al eens met een paar vriendinnen gehad...zo leuk...gezellig.... en wat ze allemaal in het winkeltje dat erbij hoort verkopen zou je allemaal wel willen hebben....!! zo te zien zijn de spulletjes uit Heleen`s winkeltje ook zo geinig....fijn dat je zo`n prima tijd gehad hebt...daar heb je het voor gedaan toch?!super mooie toffeltjes ook....en leuke foto`s .....groetjes Francien.

sommeke zei

Lijkt me zeker een heerlijk winkeltje vol verleidingen!
Mooie slofjes heb je nu!

Suzie zei

I would love to visit this shope, so many lovely things! Pretty slipers!

Dea zei

Ik loop een beetje achter maar het ziet er geweldig uit! Mooie winkel en B&B heeft Heleen,hè? Echt om van te kwijlen inderdaad.