zaterdag 15 oktober 2011

Busy

Ik ben druk bezig met allerlei projecten, allereerst mijn haakprojecten. Een slofje is klaar, helaas had ik garen tekort. Garen is inmiddels besteld. Mijn andere project is een vest. Nog 80 grannies haken.



I'm busy with all sort of projects, first of all my crochetprojects. The grannies is for a vest. Just 80 more to make.


Vervolgens mijn naaiprojecten. Het t-shirt is bijna klaar, alleen nog de zoom in de mouwen. En twee tassen in de maak.


Now to my sewingprojects, the shirt is almost finished, only the seam in the sleeves. And almost two bags finished.


Op een besloten forum maken we met een paar dames een tas, dit is een van de zakken op het voorpand.


I'm making a bag together with some other ladies, we met on a forum. This is the pocket on the front.


Ik ga snel weer verder. Ik heb nog meer dingen die ik wil maken.

I'm gone again, I have so many things I want to make.

Groetjes Mai

18 opmerkingen:

Stephanie zei

Love the grannies. Pretty colors. You have been busy!

Heleen zei

Je bent lekker druk met van alles. Je tas ziet er weer keurig uit. Je bloesje is lekker vrolijk. En samen haken we dat vest in noodtempo af!

Hennie zei

Wat een projecten heb jij onder handen, zeg! En wat een super leuke kerst-project, bedankt voor het linkje!!
Fijne zondag!
Groet, Hennie

Annemiek zei

Leuk zeg! Als ik die haakdingen zie krijg ik meteen zin om wol te gaan kopen!!
Shirt is ook erg leuk en de ptt-tas vind ik geweldig!!
Goed bezig hoor :)

Chrissie zei

Prachtig Marie Jozé, wat een super leuk T shirt zeg.
Oh die tas, dat wordt een beauty zeg.
Ik vind het motief super!!!
Veel haakplezier, je hebt nog wat vierkantjes te doen.
Liefs Chrissie

Esther zei

Waaauuuuww wat mooie allemaal. Fijne week Groetjes Esther.

Simone de Klerk zei

Wat ben jij ben veel bezig!! En zo veel verschillende dingen. Mooi, de tas die je met het forum aan het maken bent!

Bietje zei

Heerlijk, wat heb je je weer uitgeleefd. Het vest wordt een lekker warm vest. En de PTT tas is super. Zo Hollands.

Marie-José H zei

Over variatie hoef je niet te klagen. Die is er ruim voldoende:-) Ik vind het slofje wel echt schattig.

Antje zei

Leuke dingen ben je mee bezig.
Vind het allemaal heel mooi.
Groetjes, Antje

@nke zei

Over bezige bij gesproken . . . Heerlijk is het om met verschillende dingen bezig te zijn. En een lekker warm vest is geen overbodige luxe met die strenge winter in het vooruitzicht.

Linda zei

Das sind wieder sehr schöne Tasche,die Du machst.Glaube Du kennst auch keine Langeweile.....
Danke für den Tipp
Liebe Grüsse Linda

Suzie zei

Beautiful work, May, busy as usual! The bolero you showed on your last post is lovely.

Anoniem zei

Hallo Mariejozee heb jij nog wel
tijd om teslapen.Ben benieuwd om
alles weer echt te zien op de bee.
Groetjes Diny

Jantine zei

Nog 80 grannies, je hebt nog wat te doen ;-).
Ik ben benieuwd naar de tas met het huisje op de voorkant, ziet er leuk uit! En dan die PTT tas, daar droom ik van!

Janine zei

oh May wat is je werk weer geweldig, de tas is super weer, en dat patschworkwerk, geweldig!!! Leuke details ook. Echt helemaal toppie. fijn weekend vast.

sommeke zei

Geen kans op verveling bij jou!
Goe weekend!

Sew Useful Designs zei

Lovely projects Mai, seeing what you are making is always inspiratoinal! Love the fabric/colours of your shirt! The house quilt/block is just beautiful!

Hug sweetie!
Vikki xo