maandag 3 oktober 2011

Bolero made by HEMA-sisters

Kennen jullie ons nog van de HEMA tassen. Maar Heleen en ik maken niet alleen tassen. Sinds kort zijn we verslaafd aan haken. Dit is weer een HEMA-project. Heleen heeft een ander kleurtje gebruikt, ga maar eens bij haar kijken.






Remember the bags I made with my friend Heleen. We have another addiction crochet. We made this together, go visit her blog.



Tussendoor nog even een boxkleed gemaakt. Het zijn voorgedrukte panels. Ik heb hele dikke fiberfill gebruikt, dat was heel lastig om door te quilten. Daarvoor heb ik het heel eenvoudig gehouden. Hij is inmiddels op de plaats van bestemming en is goed ontvangen.


In between I made this playmat. I used some cute panels and very heavy wadding. The quilting was also very heavy. It has a new house now and the Mom to be loved it.

Groetjes Mai

12 opmerkingen:

Esther zei

Wat een prachtige hes heb je gemaakt en je boxkleed is mooi geworden, groetjes Esther.

Linda zei

Wauw das bolero sieht sehr schön aus
Super..
Frage:wo bekommt Frau die Postsäcke her??
Liebe Grüsse Linda

Sew Useful Designs zei

Oh WOW, Mai! Your crochet shrug is absolutely AMAZING! Both you and Heleen are so talented!!! It is beautiful and I love the colours! :-)
The playmat is so bright and happy - a wonderful area for baby to play!
Warm wishes!!!! Vikki xoxo :-)

Cattinka zei

What a pretty crochet vest! And I bet the mummy liked this cute playmat for her baby, it is very nice.
KATRIN W.

Janine zei

geweldig dat boxkleed, tja oma's he, die vallen daar gelijk op ☺ En super leuk je bolerotje. Mooie kleuren ook, lekker voor de herfst.

Simone de Klerk zei

Mooie bolero en dat kleed ziet er heel lief uit!!!

Stephanie zei

Lovely bolero...pretty colors. Very sweet owls.

Yvonne aka sommeke zei

Prachtige bolero en wat een leuk boxkleed!

Michele zei

What lovely projects! Amazing as always :-)

Elly's freubel hoekje zei

Prachtige bolero
en ook je boxkleed...wauwh!
Freubelgroet, Elly

Babette zei

Leuk Marie Jozé, ik zocht jou goede blog al, ik ga je meteen toevoegen aan mijn blog. Wil je mij ook wat meer info sturen over de wedstrijd tentoonstelling?

Groetjes Babette.

Babette zei

nu vergeet ik het nog, te gekke posttas heb je!