woensdag 14 september 2011

Ik heb veel gedaan- I have done a lot

Ik ben even stil geweest maar daar was een reden voor. Er is hier veel gedaan, veel genaaid en veel gehaakt. Allereerst heb ik de mysteriequilt die ik samen met de Totaal-quilters heb gemaakt. Ik heb haar flink doorgequilt. Het ontwerp is gedeeltelijk door mij op de EQ6 gemaakt. Het middenstuk is ontworpen door Hilde.


I was quiet for a long time, but I had a good reason. I did a lot sewing and crocheting. First I finished the mystery-quilt which I made together with the Totaal-quilters. I did a lot of quilting on this quilt. I designed the quilt on my EQ6 the centerpart was design by Hilde.


Deze heb ik ook afgemaakt. Het is the sewing room sampler van Bari J. van We love french knots (kijk voor de link aan de rechterkant). Er was ook een give away en ik heb een mooi boek gewonnen.


I also finished this cute quilt, it's the sewing room sampler by Bari J. from We love french knots ( for the link she my sidebar). Bari hosted a give away and I won a beautiful book.




Mijn bloemensjaal is eindelijk af. Hij prikt wel erg, daarom ligt hij nu in de diepvries. Men zegt dat wol niet meer zo erg prikt als je hem een tijdje in de vriezer legt. Ik wacht af.




I finally fished my flowerscarf. But it itches terrible. I was told when you but it in the freezer it stops itching. We will see if it works. It's in the freezer right now.


Nu nog wat verjaardagskadootjes die ik heb gekregen. Dit kreeg ik van Simone


I want to show some birthdaygifts to you. I got thismugrug from Simone



En deze zeepketting kreeg ik van Lenie


And I got this from Lenie.

Groetjes Mai

15 opmerkingen:

Rossana zei

I love your work and the quilting is very special!!! Welcome back!

Annemiek zei

Je hebt inderdaad niet stil gezeten! Mooi quilt en prachtig doorgepit!
Nog van harte!!

Michele zei

What nice finishes :-) Lovely! Let me know if the freezer works....what an interesting idea.

quilting Jeannet zei

Mooi dat hart zo in blokjes, en ik vind je "mugrug"ook erg leuk, wil ik ook nog eens maken, het bekertje heb ik al in de kast staan.

groetjes, Jeannet

Esther zei

Je bent inderdaad lekker bezig geweest, ik vind het hart Prachtig en die sjaal Super, ik leg ook altijd prikkelende wol werkjes in de vriezer,het helpt wel wat. Fijne dag groetjes Esther.

Cattinka zei

The heart quilt is sooo pretty, I love the quilting you did on it. And I hope that freezing the scarf will work, because it is beautiful and I want you to wear it.
You also got nice presents, and your little stitchery is very cute.
KATRIN W.

Heleen zei

Je sjaal is prachtig! De rest had ik ook al live mogen bewonderen en dan is het natuurlijk nog veel mooier.Mis alleen die ene stralende foto??? (inside joke)Maar ach dat bederft dan weer de rest. Groetjes Heleen

Jantine zei

O wat heb je veel gedaan. De quilt is prachtig, ik vind het ontwerp erg leuk en naar het quiltwerk heb ik met bewondering zitten kijken. De bloemensjaal spreekt me ook erg aan en ik hoor het graag, of de tip van wol werkt, want daar heb ik ook zo'n last van...

Janine zei

super wat je gemaakt hebt, erg mooi. Ik was gisteren bij Mathilda, dus ik heb weer eens lekker kunnen rondneuzen naar al dat moois van jullie , geweldig. BTW mijn workshop is al vol. ☺ dat ging snel. En Mathilda heeft al verschillende vervolg ideeën, dus ik denk dat ik nog niet z snel weg ben daar, hahaaaa

katrien zei

Hé stil heb je dus niet gezeten.Mooie quilts heb je afgewerkt;En wat een mooie sjaal.

Anita - Vlijtige Handjes zei

Het is een mooie fleurige quilt geworden. Je sjaal ik ben er helemaal weg van. Ik kan beter maar gewoon weer eens een keer haken. Het is wel 30 jaar geleden.....maar het is toch net als met fietsen...
Groetjes Anita

Satu zei

SO, so pretty finishes! I like them ALL! Hopefully the itching scarf will become better... Is the yarn 100% wool? I haven't heard that freezer trick either...

Terray zei

Jeetje wat een mooie quilt zeg!! Heel vrolijk met dat hart zo in het midden.
Is het een bestaand ontwerp of hebben jullie dit zelf allemaal bedacht.
Echt heel mooi!!

Groetjes
Tertia

Terry zei

Your mystery quilt is beautiful! And I love your scarf! The pattern and colors are wonderful! Hope it stops itching for you! :0)

Simone de Klerk zei

Je quilt is echt mooi geworden, Mai!! En ik ben heel benieuwd of de diepvries tegen het kriebelen werkt! Dan weet ik wat ik voortaan doen moet. De kleuren van je sjaal zijn erg mooi (o: