woensdag 28 september 2011

Another bag and some crochet

Alweer een postzaktas. Ik heb veel leuke reacties gekregen op mijn vorige postzaktas, ja heb gekregen. De tas is inmiddels van eigenaar gewisseld. Toen ik op mijn werk kwam met de tas werd me gesommeerd de tas leeg te maken, zodat een (lieve) collega ( ze leest ook mee) mijn tas mee kon nemen. Dus mijn eerste echte verkoop was een feit. Inmiddels heb ik twee nieuwe bestellingen gekregen om die Maxima tas te gaan maken.
Mijn droom is om een succesvolle webwinkel te hebben, maar omdat ik ten eerste geen goede zakenvrouw ben ( vraag volgens mijn collega te weinig) en ten tweede dat ik onzeker ben of de klanten wel tevreden zijn met mijn producten. Inmiddels heb ik wel een webwinkel geopend, maar hij is nog niet online.

 Mochten jullie deze tas leuk vinden, laat het me dan weten. Want hij is voor de verkoop.
Hij is verkocht
Hij is 28 cm hoog en 30 cm breed, de schouderband is verstelbaar tot op een lengte van 1.20 meter




I made another bag from de postal office bags. I got some nice comments on my other bag. Some found it hard to believe that I made the bag myself. But the other bag (the Maxima-bag) is sold. I took it to work and co-worker asked my if I could clear out the bag, because she wanted to have the bag. She just said "what does it cost" and it was sold.

I got two new orders to make the Maxima-bag. My dream is to have a succesfull webshop, but I'm a little scared to take the step. 1. I'm not a good bussiness woman and 2 I'm scared that my customers aren't statisfied with my products. I opened a webshop, but it isn't online yet.

If you like this bag and want to have it. It's sold. It is 28 cm high and 30 cm wide, the belt is ajustable up to 1.20 meter. The linning is made from laminated fabric.


Binnenzijde is gevoerd met regenjassenstof-The linning is made from raincoatfabric



Voor de winter heb ik een leuke col en polswarmers gehaakt. Alhoewel we op dit moment schitterend weer hebben. En deze col en polswarmers helemaal niet nodig heb. 






I made this cowl and wristwarmers, but the weather is so fine right now. I really don't need them.

Groetjes Mai

13 opmerkingen:

Esther zei

Hoi je tas is echt PRACHTIG geworden, hij zal wel zo verkocht worden, ik ben erg benieuwd naar je webwinkeltje, je sjaal en polswarmers zien er ook mooi uit,maar laat die nog maar even in de kast liggen;-D groetjes Esther.

Cattinka zei

Hello Mai,
you don´t have to worry that people will not like your things. I have seen your work and I know that you sew perfect! Just give the webshop a try, you can always change your mind again later.
KATRIN W.

Annemiek zei

Mooi gemaakt hoor!
Waar koop je de postzakken?? Ben al een tijdje op zoek..

Linda zei

Ich finde die Tasche super schön geworden
Ich glaube,dass sie so weg ist
Liebe Grüsse Linda

Janine zei

nou Mai, ik denk dat je webwinkel een succes zal worden/zijn, want je producten zijn geweldig. En over at niet zakelijke zijn bin there, done that. Deze tas is ook weer geweldig, je hebt ook alles op elkaar afgestemd, super!! Ik ben zelf niet zo van het rood, maar als je zonder tas naar huis bent gegaan zal de nieuwe taseigenaar het wel geweldig vinden!! hahaa, ohja, de winterwarmers zijn erg leuk!! Groeten van Janine

Francien zei

Voortaan maar gelijk twee maken Mai en altijd allebei meenemen...één lege voor jezelf om je spulletjes over te pakken.....leuk toch als het zo`n succes is....prober je webwinkeltje gewoon....ben heel benieuwd...deze tas is prachtig in iergeval....groetjes Francien.

Simone de Klerk zei

Je tas is weer een dotje geworden!
En het gehaakte werk is ook erg mooi. Dit keer geen last van kriebels!
En ... wie niet waagt, wie niet wint!

Rossana zei

I like very much your things!All, and the bags are really special works! Go on!

Kaaren zei

People will love your bags and whatever else you will be selling. Your workmanship is perfect! I know because I have one of your lovely creations.

Good luck with your endeavors. I know you will be very successful. All you have to do is take that first step.

Antje zei

Wat een leuke tas. En ook de gahaakte col en polswarmers zijn heel mooi. Ik ben ook wel heel benieuwd naar je webwinkeltje.
Groetjes, Antje

~THEA~ zei

Hij is echt leuk!!

Ik hou het kort, geen idee of het lukt om mijn reactie te plaatsen.

Ik heb er best wel veel problemen mee.En om alles steeds 2 of 3 x te typen,zonder resultaat......

Groetjes Thea ♥

Cybele's patch zei

Wauw, weer een super tas Mai! Je hebt dit echt in je vingers. Gewoon beginnen met je winkeltje. Er zijn nu al zoveel liefhebbers voor je spulletjes. Ik kan me wel voor mijn hoofd slaan dat ik verleden jaar een zak van Fed Ex heb weggegooid.........

Sew Useful Designs zei

Mai you are an AMAZING seamstress and designer! I can't imagine anyone being dissatisfied with one of your creations! The bag you made me is exquisite - it is made to perfection and stunning! I am so pleased you have a webshop and I know you will be a huge success!!!!! Seriously sweetheart - you GO FOR IT!!!!!!

Oh, and I absolutely adore your postal sack bags!!! You have such amazing ideas!!! Just love them!!!!!! I'd purchase one from you!!!!!

Lots of love sweetie! Vikki xoxoxo :-)