woensdag 24 augustus 2011

Vakantie-Holiday

Het is even stil geweest op mijn blog, want ik heb hier een paar dagen doorgebracht. Even wat zon-vitaminen opdoen. Wat onze zomer was nu echt niet je van het. We hebben er alledrie van genoten, gewoon even tijd voor ons. Nog een paar dagen en dan begint echt het gewone leven van werken-school en huishouden weer.

The last few weeks was it very quitte on my blog, I was staying here. We enjoyed it very much. Just the three of us and enjoyed each other company. Ds loved the swimmingpoles. In a few days normal life starts again, going to work and school.



We hadden een auto gehuurd en een paar dagen op het eiland rondgereden. Trouwens we waren op Tenerife. Het is een eiland met twee gezichten een vulkanisch gedeelte en een heel mooi groen gedeelte met veel bloemen.

We rented a car for a few days and did some sightseeing. We were at the island of Tenerife, it's an island with two faces, one is dry and a lot of rocks ( from the vulcano) and the other side is very green and  beautiful flowers.


El Teide, deze vulkann is nog af en toe nog actief.

El teide, this is still an active vulcano







                                            Puerto de la Cruz



Op het eiland zijn meerdere quiltwinkeltjes, ik heb me beheerst maar ben door DH naar een winkeltje gebracht. De eigenaresse was een duitse dame, het was een klein maar gezellig winkeltje. Ze heeft ook een Blog


On the island are several quiltshop, my DH brought to one of them. It was a nice little shop, the owner is a German Lady. She has also a  blog.


Deze vond ik zo geinig.-This one is so cute.

                     
                        En dit waren mijn aankopen.- This is what I bought.

Dit had ik bij me als ik bij het zwembad lag, soms werd ik raar aangekeken als ik er zat met mijn haak- en borduurwerk. Het boek is uit, weer een heerlijk boek van Jennifer Chiaverini.

This what I did when is was laying at the swimmingpole. Some people looked very surprised when they saw what I was doing. I just enjoyed. I finished the book and it was a nice book.


Mijn col  (gratis patroon van Drops) voor de winter is inmiddels klaar. Ik ben op het moment besmet met het haakvirus. The stitcher sampler is ook bijna klaar. Ik heb hem gedownloaded van we love French knots ( link staat in de sidebar). Op de site krijg je o.a. uitleg over allerlei verschillende borduursteken.


I finished my neck warmer (pattern is from Drops), at the moment I'm infected with crochet. And I almost finisched the Stitch Sampler from we love French knots ( link in my sidebar). It's a great site. Bari explaines all the different embrioderystitches. Just go over there and check it out.


Groetjes Mai

11 opmerkingen:

Antje zei

Prachtige vakantiefoto's.
En het weer daar was inderdaad stukken beter dan hier.
En wat leuk dat ook op Tenerife quiltwinkeltjes zijn.
Geniet maar lekker na van de vakantie.
Groetjes, Antje

Simone de Klerk zei

Zo te zien heb je een heerlijke vakantie gehad! Gelukkig is het vandaag ook weer mooi weer.
Je sjaal is erg mooi geworden en wat ziet je stitchery er gezellig uit, met all die kleuren!
Geniet nog van je paar dagen vakantie!

Chrissie zei

Wowwwwwwwwwwww wat een grandioos weer had je.
Hahaha, ik zie je al liggen, op de foto , maar ook in gedachte met die warme wol op je schoot.
Das echt genieten hoor.
Je col is super geworden, mooie kleuren, passen overal wel bij.
Welkom in het natte kikkerland zullen we maar zeggen dan.
Knuffels Chrissie

Stephanie zei

Looks like a gorgeous place to relax and crochet and stitch! Love your neck warmer. How kind of your husband to take you to quilt shops on your vacation. Mine does the same.

Janine zei

jaja, jij dacht als ik ze al jaloers maken mag/moet, dan maar gelijk groots aanpakken. nou Mai, het ziet er super uit, en lekker relaxed aan de pool, ik heb ook altijd vanalles bij me, dus laat ze maar kletsen, en wat een mooie quilten van die dame, en je col, prachtig!! Meid, en je hebt gelijk ook maar je blog lay-out ook veranderd, natuurlijk, wenn schon den schon, niet waar ☺ grusse von hier

Satu zei

Nice to hear about your fun vacation, Mai! Seems you all had a very relaxing time;) And your neck warmer is beautiful!

Herzblatt zei

Thank you for your kind comment in my blog!
It looks as if you had a wonderful holiday time!!
I really love your neck warmer!!! Could I buy this grey one???
Your stitch sampler is very cute!
Best wishes
Iris

Cattinka zei

Your neckwarmer and stitchery both look nice. I also like to do some handcraft when I am on vacation. I was in Teneriffe before but I didn´t know there was a quilt shop, too bad, but next time I will go there too.
KATRIN W.

Mistea zei

Cool cowl.
Looks like a great holiday destination. Happy you had time for a little creativeness too.

Jantine zei

Ik vind je col erg mooi geworden! Natuurlijk moet je lekker doen wat je leuk vindt, maar dat gek kijken, dat kom ik ook wel tegen...

Anoniem zei

Wat een mooie vakantie fotos,wou dat ik in je koffer gezeten had... De sjaal is prachtig moet ik maar eens proberen of ik dat ook kan.
Verheug me op de bee om hem in het echt te zien.Ook nog gefeliciteerd beter laat dan niet zullen we maar zeggen.Ga morgen lezen wie je mooie lapjes gewonnen heeft.Groetjes van Diny