zondag 28 augustus 2011

Uitslag Give away

Jeetje wat veel reacties op de give away en felicitaties voor mijn verjaardag. Maar nu de uitslag van de give away. Ik vroeg aan DS een getal tussen de 1 en 49, meteen zei hij 27. Want dat was zijn verjaardag. En wie is no 27. Dat is.........

      Anita van Vlijtige handjes...

Anita gefeliciteerd en stuur je me een mailtje met je adres? Bedankt iedereen voor jullie reacties, het is leuk om ze te krijgen.

Ik kom snel weer terug, maar dan met een quilt die klaar is.


Woah, so many comments and congratulations on my birthday. I asked my DS to tell me a number between 1 and 49. He told me 27, that was his birthday. And Anita was #27. Congratulations and thank you for everyone who made a comment, it feels so good.

I will be back soon with a finished quilt.

Groetjes Mai

5 opmerkingen:

Anita - Vlijtige Handjes zei

Super!!!! Dank je wel DS van Marie-Joze. Hier ga ik heel erg van genieten want ik ben nooit zo'n winner. Ik stuur je gauw mijn adres.
groetjes Anita

Yvonne aka sommeke zei

Proficiat Anita!
Dank je wel Mai (voor 't spelen)

~THEA~ zei

Nog van harte gefeliciteerd!! Ik zie het nu pas!
leuk dat er zoveel mee gedaan hebben!

Anita,gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Groetjes Thea ♥

Dolores zei

Congratulations to Anita.

realmenstitch zei

Gefeliciteerd met je mooie prijs Anita, en Marie-Joze, dank voor het organiseren van deze leuke giveaway.