zondag 26 juni 2011

Is ze niet om verliefd op te worden- Wouldn't you fall in love with her

Zaterdag bracht de postbode een pakketje voor me. Ik wist dat er een pakketje voor me onderweg was, alleen wist ik niet dat er zoiets moois in zat. 

Last Saterday the mailman brought me a package. I know that there was a package on it's way to me, but I didn't know it was so pretty.




Nadat ik het pakketje had geopend keken deze lieve oogjes me aan, het was liefde op het eerste gezicht.

After I opened the package these two beautiful eyes looked at me and it was love on first site.


 Is ze niet geweldig.

Isn't she gorgeous.


 Ik heb deze lieve speldenbeer gekregen van Laura, deze speldenbeer was een dank je wel voor iets dat ik Laura heb gegeven. Ik ga de speldenbeer echt niet gebruiken als speldenkussen, dat is toch zonde.

This beautiful pincushionbear was made by  Laura. It was her way to say thank you for something I gave to her. But I'm not going to use it as pincushion, that would be a pitty. 

Groetjes Mai

20 opmerkingen:

Mupminoes zei

Wat een schatje, inderdaad zonde om spelden in te steken

Linda zei

Nee nee..keinen Nadeln....
Sie ist viel zu schön.
Liebe Grüsse Linda

Stephanie zei

How sweet. I've never seen anything like it before.

Hennie zei

Wat een prachtige beer heb je gekregen! Voor de spelden had ik ook een ander kussentje gezocht!!
Groet, Hennie

Esther zei

Wauw wat een schatje, ik zou er ook zo verliefd op kunnen worden ;-D Groetjes Esther.

~THEA~ zei

Een paar mooie voor de sier!! Das geen probleem.

Ik heb dezelfde dame staan! het is een ontwerp van Marijke! Ze blijven leuk! Om te zien en om te ontvangen natuurlijk!!

Veel plezier ermee!!

Groetjes Thea♥

Rossana zei

A pincushion very fashion! And a lovely gift from a friend!

Cattinka zei

I know exactly what you mean, I couldn´t stick a pin in this cutie either. Laura gave you a very nice present!
KATRIN W.

Mistea zei

She sure is gorgeous - I don't think I could stick pins in her either.
Enjoy your lovely new friend in the sewing room.

jeaninebijker zei

Ze is echt prachtig! Ik was net bij Laura op haar blog! Je zal wel blij zijn met deze prachtige beer! Die ogen zijn inderdaad stralend!!

Groetjes, Jeanine.

Chrissie zei

OHhhhhhh Marie Jozé wat ben je toch een bofkont.
Laura heeft een perfecte beer afgeleverd bij je.
Je mag wel heel heel erg trots zijn op zo een vriendin!!!!
Liefs Chrissie

Terray zei

Wat een schatje zeg, NEE die moet je echt niet gaan prikken met speldjes.

Groetjes
Tertia

Lida zei

Beeldschoon en nee daar steek je geen spelden in, je doet niet aan voodoo! Maar zet hem maar lekker te pronk, want dat verdient dit schattige cadeautje! groetjes
Lida

Simone de Klerk zei

Wat een dropje!!!
Nee, daar mogen zeker geen spelden in.

Sew Useful Designs zei

Oh Mai, she is indeed too beautiful to be used as a pincushion!!! How clever Laura is, and what a lovely gesture!

Enjoy your new friend, sweetie!

Hugs! Vikki xoxo :-)

Francien zei

Ik zou het ook niet gebruiken als speldenkussen Mai het is prachtig zoals het is...het ziet er heel mooi uit...maar dat kun je wel aan Laura overlaten...veel plezier ervan!!...groetjes Francien.

Marcha zei

Hey, dank je wel!

Jantine zei

Wat een schatje!

marijke's crea zei

Wat een leuke beer, nee niet prikken!!!
groetjes Marijke

Janine zei

oh meid, wat een geschenk, echt geweldig!! Die oogjes, om verliefd op te worden, die zou ik ook niet gebruiken hoor.