zaterdag 2 april 2011

Warning long post

Eindelijk heb ik eens de tijd genomen op mijn blog schrijven. Ik ben druk met allerlei dingen dat het bloggen erbij in schiet. Toch lees ik jullie blogs maar het geven van een reactie lukt op dit moment even niet, sorry. Ik ben weer eens in de weer gegaan met fimo en mijn nieuwe verslaving haken. Uit die combinatie zijn deze gelukspoppetjes geboren. Finally I found the time to write something on my blog. At the moment I'm very busy with all kind of things, so there isnt much blogging. But I do read all your blogs, but I don't take the time to give any comments, I'm sorry for that. I started to play with this polymerclay fimo and I have a new addiction. These little dolls are the result of this combination. Mijn nieuwe verslaving het haken van tassenhangers. My new addiction making flowers to hang on my bags. Een tijdje terug had ik een waardebon van $25 gewonnen bij Quilters Paradise. Deze had ik gewonnen met het maken van een project van Le Petite. Tja en het was moeilijk kiezen, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor deze jumbo ricrac en de imitatie-leer. Het heeft een tijdje geduurd voordat ik de bestelling in huis had, maar dat kwam doordat de imitatie-leer in backorder was. Ik werd netjes op de hoogte gehouden over het verloop van mijn bestelling. Dus een goede service.


A while ago I won a gift certificate of $25 at Quilters paradise. I won it because I joined Le Petite a while ago and made several projects and I was chosen out of the entries of February. And then you have to make a choice. My choice was jumbo ricrac and this beautiful imitation leather. It took some time before the parcel reach my home, because the imitaion leather was in backorder. They kept updated, they have really great service.






Deze mooie beugels heb ik in China besteld. Inmiddels heb ik een prototype gemaakt.





I ordered some beautiful purse-frames in China. I already made a prototype.



Deze quilt ga ik opsturen naar Japan ( zie mijn vorige blog-post). Hij is fris gewassen, nu nog een geschikte doos zoeken.


I will send these quilt to Japan ( see my previous post). It's washed, now I need to find a box to ship it.


En ik heb post gekregen van de chocofee. Ik vermoed dat de chocolade van een dame komt die een workshop heeft gevolgd.


I recieved mail from the chocofairy. I suspect that I recieve this chocolate from a lady which followed a workshop of mine. (It says for the teacher).



Groetjes Mai

14 opmerkingen:

Michele zei

Hi! You have some fun things going on! I love the flowers you hang from bags and the fun treats you choose when you won! Enjoy!

Marjorie zei

So nice to hear from you again. Looks like you are having fun!

Marie-José H zei

Ik vind die tassenhangers en die gelukspoppetjes zo schattig. Maar lijkt me wel een erg friemelig werkje;-)

stoffies zei

Je bent weer lekker creatief bezig geweest!! Leuk!!

Groetjes, Charlotte

Cattinka zei

A long post of you... of course with a bag in it! I like the material you got, and your new projects (dolls and flowers) look soooo cute.
KATRIN W.

Linda zei

Wauw das enstehen wieder sehr schöne Dinge....
Der Quilt ist sehr schön,da kann sich die Frau aber freuen.
Ich bin auch sicher,dass mit dem Kunstleder wieder was sehr schönes ensteht
Liebe Grüsse Linda

Heleen zei

Wat zijn die gelukspoppetjes gaaf!! Wat een leuk idee! Kan ik een paar bij je bestellen? De rest had ik al gezien. Allemaal even leuk en je bent maar een bezig meisje!

Hennie zei

Leuke poppetjes! Ook al druk met vanalles! Erg herkenbaar!
Groet, Hennie

Janine zei

hoi May, we kennen het allemaal hoor, te druk, dus neem je tijd, en doe rustig aan, ik zie je wel zelf weer een keer verschijnen, hahaa, meid wat heb je mooie dingen vergaard, dat je dat durft bestellen in china, ik ben zo'n schuihuis, maar vind dat soort tassen echt erg leuk, ben benieuwd als ie af is. En je quilt voor japan, ik buig diep voor je, mooi en prachtig idee!! En je babytjes zijn het einde!!!!! zo leuk en lief. ben blij dat je ons even weer veel plezier hebt gegeven met je parachtige kunststukjes, groeten van janine

Esther zei

Je gelukspopjes zijn prachtig en je tas-hangers ook, wat een mooie quilt heb je gemaakt. Fijne week groetjes Esther.

~THEA~ zei

Hoi Marie Joze,

Je bent er maar druk mee zie ik,ik vind de sleutelhangers wel goed gelukt.Ze zullen wel klein zijn,niet?

Wat leuk, kreeg je die chocolade anoniem?En jij maar raden?

Fijne week, groetjes Thea♥

marijke's crea zei

Zooo jij bent met allerlei leuks bezig, super!
groetjes Marijke

Stephanie zei

I love your flowers. Those will be so pretty on your purses. Don't you just love the jumbo rick rack? You got some very pretty colors.

Jantine zei

Wat ontzettend leuk, die poppetjes met gehaakte lijfjes! Je tashangers zijn ook erg leuk en wat een prijs, daar zul je vast weer leuke dingen mee doen!