dinsdag 12 april 2011

This is eyecandy for somebody who is a bagaholic.

Van de week lag dit boek bij mij in de bus, ik had het besteld via Etsy in Taiwan. Inmiddels ben ik helemaal in love met deze tassen en ben ik op zoek naar tassenframes. 2 frames heb ik al in huis, eentje is al omgetoverd tot een tas, maar die houden jullie nog tegoed van mij. Dus als iemand nog een leuk adresje weet waar ik leuke tassenframes kan kopen dan hoor ik het wel. Ik heb hier mijn frames gekocht ( zie vorige blogje). Samen met Heleen ga ik weer een mooie tas maken. We hebben er meerdere tassen op ons lijstje staan. En (helaas) groeit onze lijst. Het boek-the book Last week I bought this book at Etsy, it came all the way from Taiwan and it's a great book. I'm totally in love with these bags. I already bought two frames ( see my previous blogentry). I have already used one frame, but I can't show you yet, because it's a gift for somebody. If someone knows a great shop where I can buy frames please let me know. I bought them here. Together with Heleen I will make another beautiful bag, we have a list which bags and purses we want to make. It's still growing. Zucht-sighLast week I bought this book at Etsy, it came from Taiwan and I love it. I'm totally in love with these bagsKwijl-droolAhhhhhhhh Heleen deze vind ik echt leuk- Ahhhhhh Heleen I really like this one.
Deze week ben ik vooral bezig geweest met de tas en het frame en een tas die ik samen met enkele dames op het forum "Quiltbeetje"heb gemaakt. Helaas mag ik die tas nog niet laten zien. Maar ik heb ook nog iets anders gedaan nl. een leuke sjaal haken, het wilt niet altijd vlotten, want ik heb alleen een patroon en voor iemand die pas een maand haakt, gaat het me redelijk af. Soms moet ik wel eens "achteuit" haken.


This week I've been busy with the purse with the frame and another bag. I made an Amy Butler bag together with some ladies from a quilting forum "quiltbeetje". I can't show this bag either. But I can show you what I also made this week. I'm making a scarf. I have to crochet something backwards. I started crocheting last month and reading a pattern is sometimes hard for me.

Groetjes Mai

18 opmerkingen:

Stephanie zei

Great book...awesome bags. I've never worked with frames. Have fun.

Heleen zei

Een heeeeeeeeeeele diepe zucht...wat zijn ze mooi! We hebben nog een boel te doen. hihihihi

Linda zei

Ja ...sind Die schöööööööön
Da glaube ich ,dass Du sie machen willst:))))
Liebe Grüsse Linda

Terry zei

What beautiful bags! That looks like a great book! :0)

Cattinka zei

Beautiful book, exactly right for you. Your scarf looks good too, the pattern looks very tricky, very well done for a beginner!
KATRIN W.

Satu zei

OMG, the book looks VERY interesting! I'm sure we will see many beautiful new bags on your blog in the near future. I'm happy that crocheting bee bites you too;)

marijke's crea zei

O die grote, met die beugel wat een snoepje van week!
Ben benieuwd welke je gaat maken!
groetjes Marijke

Janine zei

heb ik ook ooit eens opgepakt tassen maken, maar eerlijk is eerlijk, ik ben geen tassen mens, vrfeemd he, hahaa, de meeste vrouwen moeten ieder seizoen een nieuwe tas, maar ik vin de tassen die jij laat zien heel erg leuk, ik ben erg benieuwd naar je tassen resultaat.groeten van Janine

Annemiek zei

Oh wow...dat zijn wel ERG leuke tassen! Is de beschrijving in het engels? Je krijgt er wél jeukende vingers van!

Michele zei

Love the bags :-)

Mistea zei

Gorgeous selection you have to choose from look forward to seeing some bag action!
Love the crochet scarf, pretty colour.

Sew Useful Designs zei

Oh Mai, I have not stopped drooling over those bags!!!! I'm going to have to get a copy of that book, but it would be hard to choose which to make first!!! There is a great supplier of bag handles here in Australia, her business is called Studio Mio. Her website is studiomio dot com dot au.

DROOOOOOLLLLLLLLLL!!!!!!!!

Hugs! Vikki xoxoxoxo

Esther zei

Wauw dat lijkt me een heel mooi boekje, ga heb op mijn lijstje zetten, ben heel benieuwd naar jullie tas. Groetjes Esther.

Kaaren zei

You are so right, Mai...those bags are awesome!

I love the large one with the flower that the woman is carrying on her shoulder. Isn't that one a beauty?

2ne zei

So many nice bags :-)

Josefina zei

I lake your work, congratulation for all.
I also do crafts
have a good day
Josefina

The Quilt Witches zei

Wow , deze tassen zijn mijn ding wel.....wie weet ooit....
Maar ze zijn wel heel mooi!
Gerda

Jantine zei

Wat een grappig patroon krijgt die sjaal, volgens mij is dat heerlijk om aan te werken en die bloemen onder je handen te zien groeien!