maandag 25 april 2011

Pincushion swaps,Anniversary and presents

Vorige week vierde mijn ouders hun 50 jarig huwelijk, natuurlijk had mijn moeder een tas nodig. Deze tas heb ik haar als cadeau gegeven.







Last week my parents celebrated their 50 th wedding anniversary, ofcourse I had to make a purse for my mother.


Het is gebruikelijk dat het huis van het gouden bruiloft wordt versierd. Dit hebben we ook gedaan. Mijn nichtje (die design en bloem studeert) heeft de bloemstukken en de coursages gemaakt.

It's very common here to decorate the house of the couple. We also decorate the house of my parents. The flowerpieces are made by my niece (she studies flower and design)




Mijn zomersjaal is klaar



I finished my summerscarf.



Ergens op het net zag ik leuke patchworksjaals, ze werden verkocht voor een pittige prijs. Die kon ik ook zelf maken.




Somewhere on the Net I saw some nice patchworkscarfs, they were a little bit expensive. I made one myself.





Mijn collega vond hem erg leuk en de eerste bestelling is al klaar en afgeleverd.








My collegue liked it very much, my first order is already made and delivered.

Van Laura kreeg deze lieve kleine biscornu. Zomaar, voor de pasen, heel lief gebaar, dank je wel Laura.


A few days I recieved this cute little biscornu made by Laura. A small gift for Easter, isn't that sweet, thank you Laura.



Een paar weken geleden heb ik me opgegeven voor een pincushionswap georganiseerd door Hilde en Hilde. Mijn speldenkussen is gemaakt door Nichi. Er zaten nog meer allerlei leuke hebbedingetjes in het pakketje. Dank je wel Nichi. Hilde en Hilde bdankt voor het organiseren van deze leuke swap. Helaas ben ik vergeten om een foto te maken van wat ik heb gestuurd naar mijn swappartner.



A few weeks ago I joined a pincushionswap hosted by Hilde and Hilde. I recieved a lovely package from Nichi. She made me a lovely pincushion with an owl on it. She spoiled me with several nice goodies she added in the package. Thank you Nichi. Hilde and Hilde thank you for hosting this nice pincushionswap. I forgot to take a pitcure of the package I send to my swappartner.



Maar ik heb aan nog een speldenkussenswap meegedaan, deze werd georganiseerd op een quiltforum. Van Isabella kreeg dit mooie speldenkussen. Het linkse speldenkussentje heb ik gestuurd naar Tertis.


I joined another pincushionswap with was hosted on a quiltingforum. I got my pincushion from Isabella. I send the pincushion on the left to Tertia.


Groetjes Mai

14 opmerkingen:

Stephanie zei

What an elegant bag for your mother. I like the decorating tradition for anniversaries. Makes the day really special.

Hilde zei

Jij ook bedankt voor het meedoen! Het was leuk om te zien hoe de speldenkussentjes de hele wereld over gingen!
Groetjes, Hilde

Terray zei

En de prachtige speldenkussen heb ik ondertussen uitgepakt en ik vind 'm onwijs MOOI!!!
Ontzettend bedankt, helemaal mijn smaak/style.
Ik zal vanmiddag eventjes foto's maken en een logje plaatsen op mijn weblog en even bij costa een berichtje plaatsen.

Heel erg bedankt, ik ben er superblij mee!!
Groetjes
Tertia

Janine zei

wat een hoop te zien en lesen, allereerst proficiat met de gouden bruiloft van je ouders, de tas is geweldig, daar zal ze vast heel blij mee zijn geweest. De sjaals zijn ook echt geweldig, voroal die zomer sjaal die je breidde of haakte(?) maar natuurlijk ook de patschwork sjaals, en de puncushins ook, zoals gezegd, veel te zien.... ben ik wat vergeten ☺ een fijne week, groeten van mie, Janine

Linda zei

Wauw,was warst Du wieder fleissig....
Die Tasche ist sehr schön.
Ich gratuliere Deinen Eltern,zur goldenen Hochzeit.
Liebe Grüsse Linda.

Alice zei

Wat een ontzettend leuke hebbedingetjes heb je gemaakt en ontvangen. Je tassen vind ik erg mooi geworden, de grijze is zeer stijlvol. Gr. Alice

Cattinka zei

Everything is beautiful as usual: the purse, the scarfs, I especially like the crochet one, and all the pretty pincushions!
KATRIN W.

Esther zei

Wat een mooie tas heb je voor je moeder gemaakt, en SUPER 50 jaar getrouwd Gefeliciteerd. Je andere spulletjes die je gekregen/gemaakt hebt zijn prachtig. Fijne week Groetjes Esther.

Hennie zei

Tjonge, jij hebt drukke dagen gehad! Nog gefeliciteerd met je ouders! Bijzonder, 50 jaar getrouwd!! En wat een prachtige tas heb je gemaakt. En geweldige speldenkussentjes heb je gekregen! Erg leuk om zulke post te ontvangen en te versturen! Fijne week!
Groet, Hennie

Simone de Klerk zei

Wat laat jij veel moois zien! Heerlijk, om naar te kijken en door geïnspireerd te worden!

Rossana zei

The purse for your mother is so....fashion and vintage!
It's really suitable for an elegant lady!

Rossana zei

The purse for your mother is so....fashion and vintage!
It is right for an elegant lady!

Michele zei

What a lovely purse that you made for your mother! Your other projects are wonderful too. Thanks for sharing the anniversary traditions with us. That is so sweet :-)

~THEA~ zei

Wat een leuke tas is dat, voor je moeder!

Ik hoop dat het een prachtig feest was!!

Had je nog wat over van het plakfolie?

Het is nog niet gelukt om het ergens te vinden.

Fijne week, groetjes Thea♥