vrijdag 15 april 2011

Amy Butler bag

Eindelijk mag mijn Amy Butler tas laten zien. Samen met enkele dames van het quiltforum Quiltbeetje hebben we deze tas gemaakt. Stapsgewijs heb ik de tas uitgewerkt en zo hebben we verspreidt over het hele land (en België) samen deze tas gemaakt. Bij Heleen en Annelies zie je hoe dezelfde tas toch heel anders kan zijn. De tas had een van de dames als freebie gevonden op het Net.





FinallyI'm allowed to show you my Amy Butler bag, together with a few ladies of a quiltingforum did we made this bag. Step by step I explained how they should make this bag. And spread all over the Netherlands (and Belgium) did we make this bag together, it was a lot of fun. Go over to Heleen and Annelies and see how the same pattern can make such different bags. The pattern was a freebie on the Net found by one of the ladies.




De tassen zijn gemaakt door Heleen, Annelies, Els, Margrith en ik.


The bags are made by Heleen, Annelies, Margrith, Els and I


Groetjes Mai

17 opmerkingen:

The Quilt Witches zei

Yes alweer zo'n hele mooie tas!
Daar ben jij echt wel een kei in.
Op de Bee vond ik hem al mooi.Nog mooier dan op de foto en die is al mooi.

Gerda

Cattinka zei

Every bag you make looks beautiful and it is amazing how the other ladies bags look different just because of the other fabrics.
KATRIN W.

Elle zei

Hallo Mariejoze,
Wat een leuk blog heb je, ik heb even lekker zitten lezen. Erge leuke tassen heb je gemaakt. Ik kom zeker nog eens terug om te zien wat je allemaal maakt.
Groetjes Elle

Hennie zei

Wat een prachtige tassen hebben jullie gemaakt! Dit is wel bijzonder om zo 'samen' een tas te maken!!!
Fijn weekend, Groet Hennie

Ingrid zei

WOW !!! die is echt super mooi en ook prachtig afgewerkt .... knap gadaan !

Stephanie zei

Pretty. I really like the way the handles are done. Nice bright Spring colors!

Janine zei

nou Mai, daar mag je oprecht trots op zijn, wat is ie mooi en die kleren passen ook zo mooi samen, en geweldig mooi afgewerkt, dat voor mij een tas uit de winkel, kompliment!! Fijn weekend en lieve groeten van mie

Marian zei

Oooh wat leuk net mijn rozentas.
maar ik vind jou uitvoering ook super mooi...
Ik had ook wel mee kunnen doen, want ik heb hem ook gemaakt.
Hij is mooi hé?

Hilde zei

Ohh, wat leuk! Mooie afwerking van de schouderbanden!

Linda zei

Die Taschen sehen alle super aus
Die Farben wauw .Das ist was,für den Frühling...
Danke für die Hilfe.
Liebe Grüsse Linda

Dea zei

Geweldige tassen! Zo leuk hoe jullie dat samen gemaakt hebben.
Ik was achter met lezen op je blog maar je bent met veel leuke dingen bezig (geweest), zeg! Dat tassenboek is om van te kwijlen inderdaad.

Oops-Lah zei

Beautiful bag. I will check out the patterns. Thanks for the links. Thanks also for visiting my blog. Vreni x

Francien zei

Hartstikke leuke tas Mai...ik vind de jouwe heel mooi met die kleurtjes zo...het modelletje is enig...en het is leuk hoe een tas lijkt te veranderen alleen door andere stofjes te gebruiken..leuk gemaakt hoor...groetjes Francien,

Yvonne aka sommeke zei

'k Moest weer wat bijlezen hier.
Heb je een tassentic? ;-)
Wel leuke tassen!

Elly's freubel hoekje zei

Wat een prachtige tassen maak jij toch
Volgens mij heb je een grote kast appart vol hihi
Draag jij ze ook allemaal zelf?
Grtjs. Elly

elly's freubelhoekje zei

Alweer zo een prachtige tas
Jij hebt vast en privé collectie om U tegen te zeggen
Gebruik je ze ook allemaal?
Grtjs. Elly

Marcha zei

Wat een schattige dingen staan er weer op je blog! Erg leuk om te zien!