vrijdag 11 maart 2011

What did I do last week

Al geruime tijd was ik op zoek naar een grote tas waar ik deze klompen en mijn uniform in kon doen. Deze klompjes moest ik gewoon hebben, ze lopen ook nog lekker.



I needed a big bag for these cloqs and my uniform to go to my work. I just had to have these cloqs and the fit perfectly.


En als je geen geschikte tas vindt dan maak je er toch een. Hier heb ik mijn favoriete stof gebruikt, Bliss van Moda. Voor de binnenkant van de tas heb ik andere stof gebruikt.


And when you can't find a suiteable bag, you make one. I used my favorite fabric Bliss from Moda. I didn't use Bliss for the inside of the bag.


Afgelopen week heb voor iemand die ik goed ken een little quilt of love gemaakt. Ze hebben hun derde kindje gekregen, een meisje. Helaas ging het mis.
Last week I did make a little quilt of love for somebody I know very well. They got there third child, a little girl. Unfortunately something went wrong.
Deze tassenhanger heb ik voor een collega van me gemaakt. Zij houdt niet van kleur, maar deze vond ze wel erg leuk. Het komt aan haar tas te hangen.
I made this keychain for my co-worker. She doesn't like color, but she liked this one very much. She will put this one on her bag



Hoe vinden jullie mijn eigen stempel? Ik heb hem laten maken bij Hobbyheaven.
How do you like my own stamp? It's custom made by Hobbyheaven.


En ze hangen nu allemaal op. Nadat ze twee jaar in de kast te hebben gelegen, heb ik de moed gevonden om in de stofjes te snijden. Ik ben heel blij met het eindresultaat. Ze hangen zo mooi boven mijn bank



They are finally finished. After being in my closet for two years, I found the courage to cut into the fabric. I'm very happy with the result. They hang so beautiful above our sofa.
Groetjes Mai

19 opmerkingen:

Linda zei

Die Tasche finde ich sehr schön.
Die Bilder an der Wand,sind zum verlieben.Selbst machen ist doch viel schöner.Mit dem Rad war super,bei dem Wetter.
Liebe Grüsse Linda

Linda zei

Die Kumpen sind sehr schick:)))))

katrien zei

Wat een mooie werken laat je ons zien,leuke tas.Mooie LQoL,jammer dat het misliep.
En wat hangen je werkjes mooi.

~THEA~ zei

Hoi mai,

Wat een boel leuke dingen weer! je klompjes en de tas.......

Maar ook je eigen stempel vind ik heel leuk!!

Fijn weekend, groetjes Thea♥

Terry zei

Nice clogs and what a pretty bag! I love the fabric canvases on the wall too! They look great! I should do that with some of my favorite fabrics!

Hilde zei

Wat een ups en downs... ik hoop dat het dekentje wat warmte kan brengen bij de ouders.
Leuk, die label, wil ik ook! Hebben ze die klompen ook in 't groen? ;-)

Terray zei

Wat een prachtige dingen allemaal, maar dat schilderijpatrij vind ik helemaal fantastisch WAT MOOI!!

Het filmpje staat inmiddels ook op mijn blog ;-)

Groetjes
Tertia

Mistea zei

Oh My - Lots of lovelies here.

Specially love the bag with all those gorgeous circles in pretty colours too.

The keychain is very pretty also.

Hennie zei

Wat een prachtige dingen heb jij gemaakt, zeg! De tas, super! En de quilt en sleutelhanger, geweldig! Maar de stempel vind ik helemmal te gek! Leuk zo'n eigen labeltje aan je zelfgemaakte werk!
Fijn weekend!
Groet, Hennie

Cybele's patch zei

Mai toch, ik kan me niet voorstellen, dat jij geen tas voor je uniform had! Je zocht natuurlijk een reden om een nieuwe tas te maken ;-) Hij is goed gelukt. Gave stempel heb je laten maken. Zo'n labeltje hoort natuurlijk ook in al je mooie creaties.

Stephanie zei

GORGEOUS dotty purse. So pretty in Bliss. The quilt of love will provide much comfort for your friend.

Cattinka zei

Of course you had to make yourself a new beautiful bag. I am sure you didn´t have one in the right size, hahahaha. It turned out very nice, and I also like the other projects you created, and your personalized stamp is so nice, now you can put a tag on everything you made.
KATRIN W.

Marielle zei

prachtige tas, geweldige tassenhanger en die FHL paneeltjes zijn echt helemaal geweldig geworden

Janine zei

wat een pracht stof van die schilderijtjes, kunststukljes zijn het, en je tas is helemaal geweldig, Meid wat een pracht geschenk voor de mensen met zo'n groot leed. veel bewondering heb ik voor je. En die sleutelhanger, helemaal geweldig. snel ff kijken bij die stempelfirma. doegg veel groetjes van janine

Michele zei

I love the bag....the Bliss fabric is beautiful :-) I love the fabric above your sofa. It looks great :-)

Juliette zei

Wauw die schilderijtjes zijn echt super! Prachtige kleuren, past heel mooi.
Liefs Juliette

Simone de Klerk zei

Mai, ik heb weer veel moois 'gemist'. Gelukkig kan ik het inhalen.
Wat is die tas voor je klompen mooi geworden! En die 9 blokken, echt geweldig. Wat een pracht.
Wat lief, dat dekentje dat je gemaakt hebt, voor zo'n verdrietige gebeurtenis.
Leuke stempel!!!

Marcha zei

Gosh, wat ben je toch weer lekker bezig geweest, wat een mooie dingen heb je weer gemaakt! Erg leuk om te zien!

Jantine zei

Wat prachtig wat boven je bank hangt! Waren dat kant en klare stoffen of heb je het helemaal gemaakt... dat laatste staat me bij?