woensdag 23 februari 2011

Skullquilt.

In mijn vorige berichtje heb ik jullie al verteld dat de schedelquilt van Tim klaar was. Ook had ik jullie nog wat foto's beloofd. Nou hier komen ze dan. Hier ligt de quilt eindelijk op zijn bed.


In my last post I told you I finished Tim's skullquilt. I also promised some pitcures. Well, here we go. This pitcure with his quilt on his bed.




De voorkant- The front.


De achterkant, die vindt Tim wel heel erg ruig.

This is the back, that is his favorite side.



Label gemaakt door oma- Label is made by grandma.








Close ups van het quiltwerk.- Close-ups of the quilting.
Ik ga weer terug naar mijn naaimachine, moet de mystery afmaken die ik samen met de Totaal- quilters aan het maken ben.
I'm off back to my sewingmachine, I have to finish the mystery what we are making with the Totaal-quilters.
Groetjes Mai

23 opmerkingen:

Isabella zei

Mijn zoon is helemaal weg van deze quilt, wel grappig: hij kan niet beslissen of hij de voor- of de achterkant mooier vindt.

Karen en Marc zei

Ik ben er helemaal weg van, waar heb je het patroon vandaan ? Echt supercool, geweldig gewoon.

katrien zei

Leuke quilt,maar ikzelf zou er niet onder slapen.LOL

Ingrid zei

Prachtige quilt geworden Marie-Jozé. Je zoon kan trots op je zijn.
Die doodshoofdenstof is prachtig!
Groetjes Ingrid.

Simone de Klerk zei

Heel erg mooi, lieve Mai! Ook de label van je moeder maakt het helemaal af.
Proficiat!!!

Terry zei

Cool quilt! :0)

Esther zei

Wauw Super. Groetjes Esther.

Annemiek zei

Hartstikke mooi geworden! Mijn "Skulls and bones" is al bijna versleten; er wordt elke nacht onder geslapen. Hopelijk heeft jouw zoon er net zo veel plezier van als de mijne :)!!

Stephanie zei

Perfect for a guy. Love the front and back. Great label.

Marjorie zei

Fantastic!!! I bet he loves it.

Cattinka zei

You have done a great job, the quilting is exquisite, I am very proud of you!
KATRIN W.

Janine zei

je zoon zal wel totaal uit zijn dak zijn geweest, meid wat een werk en wat fantastisch, 10 jaar geleden zou mijn oudste zoon zoiets ook erg leuk gevonden hebben, nu is hij papa, dus gaan die dingen niet emer zo op, ☺ Prachtig werk Marie-jose, en ook nog een oma die de mooiste labels maakt, prachtigggggggggggggggggggg!!

Quilt Idea zei

Ik vind hem echt geweldig. Je zoon is vast heel blij. En het label is ook prachtig!

Linda zei

Wauw...ist der schön.
Da möchte ich auch Sohn sein.
Liebe Grüsse Linda

Jo in TAS zei

Wowee that's a fabulous quilt for a boy!

Terray zei

Super stoer geworden zeg!
Echt een quilt voor jongens, dus ik kan me voorstellen dat je zoon er blij mee is.

Groetjes
Tertia

Jacqueline zei

Ziet er goed uit. Hij zal er zeker blij mee zijn.
Groetjes, Jacqueline

Bodil Nilsen zei

This was a very nice quilt for a boy. I am going to sew a quilt for my grandchild and thiesone i liked very good.I wonder if you could tell me where i can by the pattern. Your blog is very nice, but my english is not the same, so i hope you understad me.

Bodil zei

Oh what a nice quilt. This a could like to sew for my grandchild.Could you please help me where to buy the pattern. your blog is very nice, but so is not my english. Hope you understand me.

Victoria @ BUMBLE BEANS zei

awesome skulls! fabulous label too!

Micki zei

What an incredible skull quilt. Your quilting really was exquisite.
Micki

Francien zei

Lekkere stoere Quilt Mai...hartstike mooi issie geworden en begrijp goed dat je zoon hem prachtig vind...heel gaaf gedaan en het label is ook mooi!! groetjes Francien.

Michele zei

Very cool! My boys would love it :) I'll have to show them the picture. That is a lucky boy that is getting that quilt :)